Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Контакти
Адреса: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, вул. Рєпіна, 12. 68610, Ізмаїл, Одеська область
E-mail: idgu@ukr.net
Веб-сторінка http://idgu.edu.ua

Ректор
Кічук Ярослав Валерійович
доктор педагогічних наук, професор
Вчена рада

Склад вченої ради
1 КІЧУК Ярослав Валерійович ректор
2 КОЛЬЦУН Наталія Михайлівна перший проректор
3  ЦИГАНЕНКО Лілія Федорівна  проректор
4  МАКСИМЕНКО Ольга Олександрівна  головний бухгалтер
5  КІЧУК Надія Василівна  декан педагогічного факультету
6  ДЗІКОВСЬКА Лариса Миколаївна  декан факультету іноземних мов
7  МІЗЮК Вікторія Анатоліївна  декан факультету управління, адміністрування та інформаційної діяльності
8  ЧОРНА Ліана Володимирівна  декан факультету української філології та соціальних наук
9  ГЛУЩУК Світлана Василівна  директор Центру неперервної освіти
10 ДРОЗДОВ Віктор Володимирович керівник відділу моніторингу та якості вищої освіти, ліцензування й акредитації
11  КУЛІНЕНКО Лілія Борисівна  професор кафедри технологічної і професійної освіти та загально технічних дисциплін
12  РАЙБЕДЮК Галина Богданівна  професор кафедри української мови і літератури
13  ШЕВЧУК Тетяна Станіславівна  завідувач кафедри загального мовознавства, слов’янських мов та світової літератури
14  БОЙЧЕВ Іван Іванович  доцент кафедри музичного та образотворчого мистецтв
15  ГОЛОВІНА Наталія Борисівна  завідувач кафедри германських мов та перекладу
16  ІВАНОВА Дора Георгіївна  дзавідувач кафедри загальної педагогіки, дошкільної та початкової освіти
17  ІВЛІЄВА Ольга Михайлівна  завідувач кафедри математики, інформатики та інформаційної діяльності
18  КАРАТ Олена Василівн  доцент кафедри англійської мови та перекладу
19  КОЛЕСНИКОВ Андрій Олександрович  завідувач кафедри української мови і літератури
20 МАЗОХА Інна Степанівна  завідувач кафедри загальної та практичної психології
21  РЯБУШКО Світлана Олексіївна  завідувач кафедри англійської мови та перекладу
22  СИРОТКІНА Жанна Єрофіївна  завідувач кафедри музичного та образотворчого мистецтва
23  СОРОКА Лариса Миколаївна  завідувач кафедри управління підприємством та туристичною діяльністю
24  СТАРОДЄДОВА Людмила Валентинівна  завідувач кафедри романських мов та перекладу
25  ФЕДОРОВА Ольга Василівна  завідувач кафедри технологічної і професійної освіти та загальнотехнічних дисциплін
26  ФУРДУЙ Світлана Борисівна  завідувач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та фізичної культури
27  ЦЕРКОВНА Віра Георгіївна  завідувач кафедри української і всесвітньої історії та культури
28  ГАРМАШ Ольга Володимирівна  завідувач бібліотеки
29  ЖЕМБРОВСЬКА Валентина Михайлівна  начальник навчального відділу
30  КАПЛІЄНКО Микола Вікторович  помічник ректора
31  ОМЕЛЬЧЕНКО Ганна Михайлівна  начальник відділу кадрів
32  ПЕЙКОВ Валерій Михайлович викладач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та фізичної культури
33  ЩЕТИНІНА Світлана Володимирівна  вчений секретар
34  РЕПІНА Альона Юріївна  керівник органів студентського самоврядування університету
35  ЛІТИНСЬКА Юлія Олегівна  керівник органів студентського самоврядування факультету іноземних мов
36  СЕМЕНОВ Микола Олегович  керівник органів студентського самоврядування факультету української філології та соціальних наук
37  ТОПАЛОВА Маргарита Сергіївна  керівник органів студентського самоврядування факультету управління, адміністрування та інформаційної діяльності

Нормативні документи:

План роботи вченої ради

План роботи університету на 2016-2017 н.р.

Положення про вчену раду

Внесено зміни до Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам ( Наказ МОН України від 06.02.2017 р. № 174). Цей наказ набув чинності 03 березня 2017 р.

Вакансії

Відповідно до наказу № 62 від 18 травня 2017 року по Ізмаїльському державному гуманітарному університету:

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад з 01.09.2017 р. зі строком подання документів на конкурс — один місяць з дня публікації :

  • Факультет української філології та соціальних наук
  • Факультет іноземних мов
  • Педагогічний факультет
  • Факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності

2. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади з 01.10.2017 р. зі строком подання документів на конкурс — один місяць з дня публікації:

  • Факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності

Повну інформацію про умови конкурсу та додаткові вимоги до претендентів можна отримати у відділі кадрів (за адресою м.Ізмаїл, вул. Репіна 12,  кабінет 208)

Додатки

Зразок титульної сторінки Конкурсної справи

Зразок заяви про допуск до конкурсу на вакантну посаду

Особовий листок по обліку кадрів

Звіт про навчально-методичну, виховну, науково-дослідницьку, організаційну та профорієнтаційну роботу науково-педагогічного працівника

Зразок витягу із засідання кафедри

Рецензія на відкриту лекцію ( практичне, семінарське або лабораторне заняття (за вибором кандидата))

Список наукових та навчально-методичних праць

Колективний договір

Положення про порядок обрання та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників

Рішення вченої ради

Рішення вченої ради від 30.03.17
Рішення вченої ради від 08.12.16
Рішення вченої ради від 20.10.16
Рішення вченої ради від 02.03.16
Рішення вченої ради від 07.04.16
Рішення вченої ради від 24.12.15
Рішення вченої ради від 28.01.16

Склад відділу моніторингу якості вищої освіти, ліцензування та акредитації

Дроздов Віктор Володимирович

Дроздов Віктор Володимирович
керівник відділу, кандидат історичних наук, доцент

E-mail: victorvd84@ukr.net

Карат Олена Васлиівна

Карат Олена Василівна
фахівець відділу з питань ліцензування та акредитації кандидат філологічних наук,
старший викладач

E-mail: lenakarat@gmail.com

Степаненко Світлана Вікторівна

Степаненко Світлана Вікторівна
методист відділу з питань моніторингу
якості знань

E-mail: ssv-svet@ukr.net

Відділ моніторингу якості вищої освіти, ліцензування та акредитації

Основні напрями діяльності

У сфері методичного забезпечення освітнього процесу:
  • узагальнення результатів, аналіз і поширення передового досвіду навчальної та науково-методичної роботи факультетів і кафедр, пошук і аналіз інновацій, нових процесів і проектів в освітянському середовищі, підготовка пропозицій щодо доцільності їхнього запровадження в навчально-виховний процес та практику роботи підрозділів Університету;
  • моніторинг, опрацювання та контроль за виконанням нормативних документів Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, інших державних освітніх установ;
  • підготовка проектів наказів, положень, методичних матеріалів з питань навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на розгляд ректора, вченої ради та науково-методичної ради Університету;
  • розробка методичних рекомендацій щодо формування освітніх програм та навчальних планів, організація розробки, коригування та обліку навчальних планів за спеціальностями, контроль за їх відповідністю освітнім програмам;
  • розробка методичних матеріалів щодо впровадження основних документів ЄКТС та контроль за їх виконанням і дотриманням;
  • вивчення стану освітнього процесу на факультетах і кафедрах, його кадрового, інформаційного та науково-методичного забезпечення, його відповідності ліцензійним вимогам й освітнім програмам;
  • вивчення обсягу і структури самостійної роботи студентів, розроблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів;
  • консультативно-методична підтримка щодо проведення підсумкової атестації, захистів кваліфікаційних робіт;
  • аналіз роботи, підведення підсумків та сприяння впровадженню інноваційних розробок у навчально-методичну роботу та навчально-виховний процес факультетів;
  • організація і проведення науково-методичних конференцій та семінарів з проблем вищої школи, питань науково-методичної роботи;
  • розробка перспективного та річного плану видання навчально-методичної літератури і забезпечення контролю за їх виконанням;
  • здійснення контролю  за виконанням  кафедрами,  факультетами  наказів ректора,  рішень  вченої  ради з питань методичного забезпечення освітнього процесу;
  • сприяння впровадженню академічної доброчесності в освітній процес Університету;
  • підготовка аналітичних звітів про стан навчально-методичної роботи на кафедрах та факультетах.

У сфері моніторингу якості знань:
  • науково-методичне та організаційне забезпечення моніторингу якості знань студентів університету, розробка спільно з кафедрами та деканатами єдиної системи критеріїв, діагностичного інструментарію, показників моніторингу якості освіти в Університеті;
  • аналіз і узагальнення результатів міжсесійного контролю поточної успішності студентів, заліково-екзаменаційних сесій, вивчення та аналіз роботи кафедр і деканатів з організації й проведення контролю знань студентів;
  • організація та проведення вхідного контролю базових знань студентів, ректорських та комплексних контрольних робіт, аналіз їх результатів та підготовка пропозицій щодо усунення виявлених недоліків в організації та проведенні освітнього процесу;
  • проведення соціологічних опитувань учасників освітнього процесу, організація механізмів анонімної оцінки якості освіти;
  • перевірка на унікальність за програмою «Антиплагіат» курсових та кваліфікаційних робіт студентів;
  • моніторинг складання випускниками кваліфікаційних екзаменів, розробка рекомендацій для підвищення якості освіти в університеті за результатами моніторингу підсумкової атестації випускників;
  • співробітництво з науково-дослідними інститутами, асоціаціями та іншими структурами, які здійснюють зовнішній контроль якості освіти;
  • надання консультативної та методичної допомоги структурним підрозділам  університету  з  питань  діагностики,  оцінки  та моніторингу якості знань студентів;
  • участь та контроль у формуванні семестрових рейтингових оцінок студентів;
  • впровадження та організація роботи щодо рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр та факультетів;
  • інформування про результати усіх видів моніторингу, оприлюднення результатів моніторингу через інформаційні ресурси Університету.

У сфері ліцензування та акредитації:
  • контроль за дотриманням ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти та вимог до акредитації спеціальностей за відповідними освітніми ступенями;
  • контроль за дотриманням термінів дії ліцензії, сертифікатів існуючих спеціальностей Університету;
  • формування плану акредитації спеціальностей та перспективного плану ліцензування нових спеціальностей;
  • підготовка проектів наказів, розпоряджень щодо ліцензування та акредитації спеціальностей;
  • вивчення змін у нормативно-правовій базі з питань ліцензування і акредитації, узагальнення отриманої інформації та інформування структурних підрозділів університету;
  • узагальнення інформації, яка надається структурними підрозділами, щодо показників діяльності Університету для формування ліцензійних та акредитаційних справ;
  • надання методично-консультативної допомоги з питань ліцензування та акредитації;
  • перевірка пакетів ліцензійних та акредитаційних справ перед поданням до Міністерства освіти і науки України;
  • розроблення системи підготовчих заходів до проведення ліцензійної та акредитаційної експертизи;
  • розроблення та подання рекомендацій з підвищення якості підготовки фахівців відповідно до акредитаційних вимог;
  • здійснення комплексу підготовчих заходів щодо організації та проведення самоаналізу акредитації спеціальностей, з яких здійснюється підготовка фахівців;
  • здійснення супроводу ліцензійних та акредитаційних справ спеціальностей Університету до Міністерства освіти і науки України, Акредитаційної комісії України;
  • отримання витягів і рішень експертних та акредитаційних комісій;
  • переоформлення ліцензій та сертифікатів для Університету;
  • забезпечення зберігання матеріалів з ліцензійної та акредитаційної експертизи спеціальностей Університету.

Контакти
Адреса 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Рєпіна, 12, каб. 204
Телефон (04841) 5-13-67
Ліцензування та акредитація

2015-2016 н.р.

З 12 по 14 січня 2016 року згідно наказу Міністра освіти і науки України №2120л від 28.12.2015 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті було проведено чергову акредитаційну експертизу підготовки бакалаврів з напряму підготовки 6.010106 «Соціальна педагогіка», спеціалістів та магістрів зі спеціальності 7.01010601, 8.01010601 «Соціальна педагогіка»

Наказ

Висновки експертної комісії

Інформація про навчально-методичне та інформаційне забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти з підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії із спеціальності 011 Науки про освіту, галузі знань 01 Освіта.

Відомості про навчально-методичне забезпечення

Відомості про інформаційне забезпечення


2016-2017 н.р.

З 7 лютого по 9 лютого 2017 року згідно наказу Міністра освіти і науки України № 73-А від 02.02.2017 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті було проведено акредитаційну експертизу підготовки магістрів зі спеціальності 8.01010301 «Технологічна освіта»

З 20 лютого по 22 лютого 2017 року згідно наказу Міністра освіти і науки України № 233-А від 13.02.2017 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті було проведено акредитаційну експертизу підготовки магістрів зі спеціальності 8.03050401 «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)»

З 12 червня по 14 червня 2017 року згідно наказу Міністра освіти і науки України № 842-А від 01.06.2017 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті було проведено акредитаційну експертизу підготовки бакалаврів за напрямом підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта»

 

Музеї