Історики успішно склали державний іспит з фаху

За вікном вже літо. Студенти закінчують начальний процес: складають заліки, іспити, захищають курсові… Але думками вже відпочивають. Та такого не скажеш про студентів IV курсу. У них настав час ДЕКів. Колосальне напруження, безсонні ночі, маса відкритих книжок та Internet-джерел, дзвінки друзів та родичів зі словами підтримки. Скажете, що лякаю? Навіть не думав.

 

Складання іспитів Державної Екзаменаційної Комісії вимагає застосування усіх професійних знань, умінь і навичок отриманих студентом впродовж чотирьох років навчання у ВНЗ. Особливо за новою системою підготовки та складання держіспитів.

 

14 червня студенти IV курсу 42 групи факультету української філології та соціальних наук складали атестаційний екзамен з історії та методики її навчання. Екзаменаційний білет включав в себе 3 завдання: теоретичне питання, аналіз історичного документу та методичне завдання (скласти план-конспект стандартного чи нетрадиційного уроку, або виховного заходу).

 

Але не лише складання, а й підготовка до атестації демонструвала компетенції студентів з отримуваного фаху. За 2 місяці до іспиту студенти отримали історичні макротеми з яких були сформульовані завдання на держіспиті. Кожна макротема закріплена за викладачем кафедри всесвітньої і української історії та культури. Впродовж 2-3 наступних тижнів кожен студент готував список літератури та термінологічний словник з обраної теми, Таким чином, студент показував навички пошукової роботи та вміння відбирати найбільш доцільний матеріал.

 

За словами екзаменаційної комісії, у склад котрої входили проф. Циганенко Л. Ф. (голова комісії), доц. Церковна В. Г., доц. Дізанова А. В. і доц. Гончарова Н. А., усі студенти показали себе на достатньо високому рівні, іспит проходив в умовах дружньої і чесної конкуренції. Кожен намагався продемонструвати себе з найкращого боку, застосувати свої найсильніші якості і найкращі вміння та здібності. Також викладачам сподобалася візуалізація методичного завдання – підкріплення плана-конспекта мультимедійною презентацією, що свідчило про гарні навички студентів у роботі з технічно-комп’ютерною базою.

Семенов Микола, студент IV курсу 42 групи ФУФСН