Даний інтернет-ресурс створений з метою працевлаштуванню студентів та випускників університету, організації їх практичної підготовки та налагодження стратегічного партнерства з підприємствами, установами й організаціями різних форм власності, що зацікавлені у нових перспективних кадрах.
У своїй роботі сектор практичної й професійної підготовки та профорієнтаційної роботи керується чинним законодавством України, відповідно до своєї специфіки діяльності, Статутом Університету, рішеннями вченої ради Університету, нормативними актами, наказами та розпорядженнями керівництва Університету.
Основні завдання: планування, методичне забезпечення і контроль організації та провадження практичної підготовки здобувачів ступенів бакалавра і магістра, створення умов для реалізації прав стyдентів та випускників на працю, аналіз попиту і пропонування на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює Університет.
Практична підготовка завжди була невід’ємною частиною освітнього процессу. У рамках підготовки фахівців в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті широко застосовують різноманітні форми і види практики, яка дає змогу студентам за час навчання стати конкурентоспроможними на ринку праці. Завданням такого практичного навчання є: підготовка фахівців, які спроможні вирішувати виробничі завдання у сучасних ринкових умовах і володіти прийомами і методами, що є складниками новітніх технологій; набуття професійних навичок; змога прийняття самостійних рішень, виходячи із конкретної виробничої ситуації; впровадження у виробництво прогресивних технологій та результатів наукових досліджень; співпраця із трудовим колективом і вміння адаптуватися.
Перелік видів практик для кожного напряму підготовки або спеціальності, їх форми, тривалість і терміни проведення визначаються навчальним планом та графіком освітнього процесу. Зазначені види практик (навчально-ознайомча, навчальна, виробнича або переддипломна) відображають безперервні та послідовні етапи професійної підготовки, що забезпечує наступність при їх вивченні, поступове розширення обсягу базових понять педагогічної галузі; формування творчого мислення у студентів.
В університеті активно проводиться робота зі студентами, випускниками, яка спрямована на створення необхідних умов для ефективної реалізації їх права на працю та забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Діяльність фахівців по працевлаштуванню направлена не тільки на інформування студентів та випускників про наявні актуальні вакансії, а й на забезпечення їх необхідною консультаційною підтримкою на шляху від обрання вакансії до офіційного працевлаштування, з урахуванням сучасних тенденцій ринку праці.
Даний інтернет-ресурс створений з метою працевлаштуванню студентів та випускників університету, організації їх практичної підготовки та налагодження стратегічного партнерства з підприємствами, установами й організаціями різних форм власності, що зацікавлені у нових перспективних кадрах.
У своїй роботі сектор практичної й професійної підготовки та профорієнтаційної роботи керується чинним законодавством України, відповідно до своєї специфіки діяльності, Статутом Університету, рішеннями вченої ради Університету, нормативними актами, наказами та розпорядженнями керівництва Університету.
Основні завдання: планування, методичне забезпечення і контроль організації та провадження практичної підготовки здобувачів ступенів бакалавра і магістра, створення умов для реалізації прав стyдентів та випускників на працю, аналіз попиту і пропонування на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює Університет.
Практична підготовка завжди була невід’ємною частиною освітнього процессу. У рамках підготовки фахівців в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті широко застосовують різноманітні форми і види практики, яка дає змогу студентам за час навчання стати конкурентоспроможними на ринку праці. Завданням такого практичного навчання є: підготовка фахівців, які спроможні вирішувати виробничі завдання у сучасних ринкових умовах і володіти прийомами і методами, що є складниками новітніх технологій; набуття професійних навичок; змога прийняття самостійних рішень, виходячи із конкретної виробничої ситуації; впровадження у виробництво прогресивних технологій та результатів наукових досліджень; співпраця із трудовим колективом і вміння адаптуватися.
Перелік видів практик для кожного напряму підготовки або спеціальності, їх форми, тривалість і терміни проведення визначаються навчальним планом та графіком освітнього процесу. Зазначені види практик (навчально-ознайомча, навчальна, виробнича або переддипломна) відображають безперервні та послідовні етапи професійної підготовки, що забезпечує наступність при їх вивченні, поступове розширення обсягу базових понять педагогічної галузі; формування творчого мислення у студентів.
В університеті активно проводиться робота зі студентами, випускниками, яка спрямована на створення необхідних умов для ефективної реалізації їх права на працю та забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Діяльність фахівців по працевлаштуванню направлена не тільки на інформування студентів та випускників про наявні актуальні вакансії, а й на забезпечення їх необхідною консультаційною підтримкою на шляху від обрання вакансії до офіційного працевлаштування, з урахуванням сучасних тенденцій ринку праці.
Основні напрямки діяльності сектору:
Пріоритетом нашої діяльності є інтереси студента.
Адреса: | вул. Рєпіна, 12 (к. 111, головний корпус) м. Ізмаїл, Одеська обл. |
E-mail: | praktikaidgu@gmail.com |
Ми у соцмережах: |
Що таке кар’єрний план, та як його складати
Як правильно ставити цілі, щоб гарантовано їх досягати.
Позиція сили: як стати кращою версією себе.
Відчинити всі двері: як знайти роботу, якщо ви змінюєте професію
Помилки в резюме, які можуть коштувати вам роботи
Про що писати в резюме “зрілим” спеціалістам, щоб отримати роботу
З чистого листа: про що написати в резюме, якщо немає досвіду
Стратегічні помилки пошукачів при складанні резюме
10 секретів переконливого супровідного листа
5 фраз, які треба викреслити з супровідного листа
«Чарівний інгредієнт»: Три важливих поради про ключові слова в резюме
У яблучко: як правильно сформулювати мету в резюме (з прикладами)
З першого погляду: як вибрати фото для резюме
5 речей в резюме, на які роботодавець зверне увагу насамперед
Резюме на мільйон: як гарантовано потрапити на співбесіду
Багаж знань: як правильно описати освіту в резюме
Зразки супровідних листів до резюме
Як почати супровідний лист. Як правильно написати супровідний лист до документів
4 поради, як написати супровідний лист
Супровідний лист: 9 прийомів, щоб його помітили
Резюме та супровідний лист: 5 важливих відмінностей
Між рядків: що насправді чує від вас роботодавець
Останній шанс: як врятувати співбесіду, якщо все вказує на провал
Як відповідати на психологічні питання на співбесіді
5 відео, які варто подивитися перед наступною співбесідою
Ні слова про це: 5 закритих тем на співбесіді
Як відповідати на дивні питання на співбесіді
8 фраз, через які ви можете провалити співбесіду
5 хитрих прийомів роботодавців на співбесіді
8 рис, якими успішні люди відрізняються від ледачих
Грюкнути дверима: п’ять причин піти зі співбесіди
Кар’єрний гачок: 10 порад, як вибрати перспективне стажування
Запитайте юриста: чи законно проводити тестування при прийнятті на роботу?
⇒ До уваги випускників 2023 року, які навчались за педагогічними спеціальностями!
⇒ Практика здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта – важлива складова підготовки майбутніх вихователів (травень 2023 р.)
⇒ Студенти-першокурсники освітньої програми «Психологія» звітують про виконання завдань з навчальної практики (квітень 2023 р.)
⇒ Практика як своєрідний фестиваль майбутньої професії! (квітень 2023 р.)
⇒ Результати проходження навчальної (ознайомчої) практики здобувачів 1 курсу спеціальностей 073 Менеджмент та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (квітень 2023 р.)
⇒ На педагогічному факультеті розпочато практичну підготовку першокурсників (квітень 2023 р.)
⇒ Звітна онлайн-конференція з навчально-психодіагностичної практики (24 березня 2023 р.)
Щорічно частина випускників нашого університету користується правом отримати допомогу від держави, передбачену Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2006 року № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти». Таку можливість мають випускники закладів вищої освіти денної форми навчання, які навчались в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті за державним замовленням та здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого бакалавра, бакалавра або магістра за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка». Дія зазначеної постанови розповсюджується і на тих випускників, що отримали ступінь бакалавра, магістра за іншою спеціальністю і галуззю знань, однак уклали договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти на строк не менш як три роки.
Незважаючи на воєнний стан в Україні, спричинений військовою агресією росії проти нашої країни, та певні фінансові труднощі, пов’язані з обмеженими державними ресурсами, уряд України не відмовився від зобов’язань щодо надання одноразової адресної грошової допомоги у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму, зокрема, нашим цьогорічним випускникам. До МОН України подано заявку на випускників, які отримали диплом бакалавра та працюють вчителями або помічниками вчителів в закладах загальної середньої освіти міста та області.
На виконання наказу по ІДГУ від 12 вересня 2022 р. №130 «Про внесення змін до графіка навчального процесу 2022-2023 н.р» та рішення вченої ради університету від 19.05.2022 р., протокол №8, ознайомча практика за I курс (2021-2022 н.р.) проводитиметься для студентів II курсу для спеціальності 012 Дошкільна освіта з 10.10 по 06.11.22 р та всіх інших спеціальностей з 10.10 по 23.10.22 р.
АЛГОРИТМ отримання направлення на практику
О. Берестецька, завідувачка навчально-виробничої та педагогічної практик
Важливо! Перед тим як роздрукувати бланк договору, перевірте, будь ласка, нижче наявність/ відсутність підписаного договору з базою практики на нинішній навчальний рік . Для цього вам потрібно знати правильну назву організації/установи. Якщо в примітках не вказана дата, до якої підписаний договір є чинним, вважається, що він діє до кінця навчального року.
Реєстр баз практик на 2023-2024 н.р.
Реєстр баз практик на 2022-2023 н.р.
Реєстр баз практик на 2021-2022 н.р.
Реєстр баз практик на 2020-2021 н.р.
Реєстр баз практик на 2019-2020 н.р.
Реєстр баз практик на 2018-2019 н.р.
Реєстр баз практик 2017-2018 н.р.
Реєстр баз практик 2016-2017 н.р.
Реєстр баз практик 2015-2016 н.р.
Графіки проведення практик:
I курс
І курс (скорочений)
ІІ курс
ІІ курс (молодші бакалаври)
ІІ курс (скорочений)
II курс (магістри)
III курс
IV курс
Графіки проведення практик:
I курс
І курс (молодші бакалаври)
І курс (скорочений)
ІІ курс
ІІ курс (молодші бакалаври)
ІІ курс (скорочений)
III курс
IV курс
Станом на 25 серпня 2023 року Ізмаїльський державний центр зайнятості пропонує такі вакансії для педагогів м. Ізмаїла та Ізмаїльського району. Ознайомитися з наявними вакансіями сфери освіти можна на сайті http://izmailcz.com.ua/shukacham-roboti/vakansiji або звернувшись до фахівців Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості за тел. (04841) 2-15-03, 2-00-04. |
||
Роботодавець | Посада | Контакти роботодавця |
Загальноосвітня школа № 3 | асистент вчителя | (097)9772434 |
Гімназія №10 | асистент вчителя
вчитель початкових класів |
0963924674 |
Гімназія № 11 | асистент вчителя | 0675822963 |
Лощинівський ЗЗСО | асистент вчителя
вчитель біології та хімії |
0979213972 |
Бросківський ЗЗСО | вчитель біології та хімії
вчитель фізкультури, |
(097)5531998 |
Ясла-садок №34 “ДЕЛЬФІНЯТКО” | асистент вихователя | 0978145373 |
Централізована бібліотечна система для дітей | бібліотекар | 0675591622 |
Приватний учбовий заклад | вчителі англійської мови, української мови
вчитель початкових класів |
0976961274, 0970087767 |
Багатянський ЗЗСО | вчитель інформатики | 0962316685 |
Гімназія № 9 | вчитель інформатики
вчитель початкових класів |
0972939657 |
Гімназія № 8 | вчитель математики, вчитель початкових класів | 0675976622 |
Гімназія № 11 | вчитель англійської мови | 0675822963 |
Ізмаїльський ліцей № 6 | вчитель математики
вчитель (захист Вітчизни) |
0509204069 |
Ізмаїльський ліцей № 1 | вчитель математики,
вчитель інформатики |
0975781033 |
Ізмаїльський ліцей № 16 | вчитель фізики, вчитель німецької мови | 0962005495 |
Український ліцей ім. Т. Г. Шевченка | вчитель початкових класів,
вчитель історії, вчитель математики, вчитель трудового навчання, вчитель біології, вчитель англійської мови, соціальний педагог |
(067)9639071 |
Першотравневський ЗЗСО | вчитель-логопед
вчитель-дефектолог |
0970619161 |
Матроський ЗЗСО | вчитель-логопед | 0966588898 |
Факультету української та іноземної філології
Факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності
Педагогічний факультет
Педагогічний факультет
Звіт з виробничої (педагогічної з образотворчого мистецтва) практики 4 курс, 48П гр. (ОС “Бакалавр”)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 2 курс, 220ПЗ гр. (ОС “Бакалавр”, 014.11 Фізична культура)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 4 курс (ОС “Бакалавр”, 014.11 Фізична культура)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 641 П гр. (ОС “Магістр”)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 66 ПЗ гр. (ОС “Магістр”, 012 Дошкільна освіта)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 642 ПЗ гр. (ОС “Магістр”, 013 Початкова освіта)
Звіт з виробничої (педагогічної) практики 641 гр. (ОС “Магістр”)
Факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності
Звіт з виробничої (педагогічної з інформатики) практики, 4 курс. 42У гр. (Кібалка М.П.)
Факультет іноземних мов
Педагогічний факультет
1 курс, 17ПЗ., 017 Фізична культура і спорт. Тренерсько-викладацька діяльність (Михайлов С.)
1 курс, 140П, 013 Початкова освіта (Маркова К.)
2 курс, 27П гр., 017 Фізична культура і спорт. Тренерсько-викладацька діяльність (Халюк Р.М.)
2 курс, 27П гр., 017 Фізична культура і спорт. Тренерсько-викладацька діяльність (Фомін М.)
2 курс, 220П гр., 014 Середня освіта. Фізична культура
2 курс, 250 П гр., 014 Середня освіта. Музичне мистецтво (Чумаченко С.)
2 курс, 260П гр., 012 Дошкільна освіта (Бужилова Л.)
2 курс, 260П гр., 012 Дошкільна освіта (Морошан Т.)
2 курс, 270П гр., 017 Фізична культура і спорт
2 курс, 23П гр., 016 Спеціальна освіта (логопедія)
2 курс, 270ПЗ 017 Фізична культура і спорт (Ведута Л.)
3 курс, 341П, 344П, 349П 013 Початкова освіта
3 курс 324П гр., 014 Середня освіта. Фізична культура
3 курс 327П гр., 017 Фізична культура. Тренерсько-викладацька діяльність
3 курс 38П гр., 014 Середня освіта. Образотворче мистецтво
4 курс 441П гр., 013 Початкова освіта
4 курс, 43П гр., 016 Спеціальна освіта (логопедія)
4 курс, 47П гр., 017 Фізична культура. Тренерсько-викладацька діяльність (Азирова О.)
4 курс, 444 П гр., 013 Початкова освіта
4 курс, 45П гр., 014 Середня освіта. Музичне мистецтво (Волчанова А.)
4 курс, 48П гр., 014 Середня освіта. Образотворче мистецтво (Балема Т.)
4 курс, 464П гр., 012 Дошкільна освіта (Кривенко О.)
Факультет іноземних мов
4 курс 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно)
4 курс, 412 гр. 014.02 Мова і література (англійська)
Ми вміємо все
З 15 листопада по 27 грудня 2020 р. студенти 4 курсу факультету іноземних мов проходили виробничу практику. Майбутні перекладачі вперше пішли до школи. У них виробнича практика розділялась на 2 частини – педагогічну та перекладацьку. Практика продемонструвала, що вони вміють все – і добре перекладати, і викладати іноземні мови у сучасній школі. Ось декілька відгуків студентів про практику.
![]() |
Діана Бондаренко Проходження педагогічної практики у загальноосвітній школі №1 імені О. В. Суворова пройшло успішно. До кожного уроку я готувала завдання для дітей, щоб привернути їх увагу та інтерес. Діти були дуже активні, старанні та зацікавлені роботою в класі. Кожен підіймав руку та хотів проявити себе ще з кращої сторони. Мені дуже сподобалось практика в ролі вчителя, особливо коли зрозуміла, як важливо вміти подавати матеріал дітям, так щоб вони легко йшли на контакт та виконували усі завдання. Це був гарний та корисний досвід, який допоміг мені стати більш відповідальною і навчив правильно користуватися своїми знаннями й передавати їх дітям. Для мене це були незабутні враження та емоції! Перекладацька практика в Центрі консультування з питань комерційної діяльності й керування пройшла також успішно. Перше, що мене вразило, це атмосфера та колектив, які дружно мене зустріли та навчили всьому новому. Я покращила володіння іноземними мовами не тільки на письмі, а й в усній формі. Спілкувалась з представниками іншомовних країн, вела переговори англійською та німецькою мовами. Це було дуже цікаво та незвичайно. Я поповнила свій словниковий запас, вивчила нові спеціалізовані терміни і структуру ведення діалогу іноземною мовою. Я у захваті, цей досвід дав мені нові ідеї та плани на майбутнє! |
![]() |
Анастасія Бриксіна Проходження педагогічної практики у школі було для мене новим, незвичайним періодом у моєму житті. Вперше мені дісталася можливість спробувати себе в якості вчителя, готуватися до уроків, викладати матеріал, спілкуватися з учнями. Вони, у свою чергу, були налаштовані на комунікацію, виконували всі завдання та продемонстрували високий рівень знань. Мені сподобався такий досвід, і я задоволена своїм результатом. Проходження перекладацької практики в Центрі консультування з питань комерційної діяльності й керування залишило у мене теж позитивні враження. Я дізналася багато нового у сфері торгівлі на фінансовому ринку, у сфері різновиду акцій та криптовалют. Було цікаво перекладати тексти з відповідною термінологією та вести переговори з іноземними клієнтами англійською та німецькою мовами. |
![]() |
Наталія Фелічкіна Кожна людина мріє хоч раз у житті провести в школі урок з дітьми. Я, студентка 4 курсу, Фелічкіна Наталія проходила практику в спеціалізованій школі №1 імені О. В. Суворова, в якій і сама вчилася декілька років тому. Звичайно, була приємно здивована рівнем англійської мови учнів 10-х класів . Мені як вчителю було комфортно працювати в тих умовах, які нам надала школа. Найголовніше, я отримала колосальний досвід на практиці як перекладач, філолог, учитель іноземних мов. Завдяки 3-тижневій практиці у школі я підвищила свій рівень розмовної мови, чому я, безумовно, дуже рада. Я не впевнена, що повернуся працювати в школу як вчитель англійської мови, але про відкриття своєї школи англійської та німецької мов я б замислилась. Зовсім інша практика, яка відрізняється від педагогічної – це перекладацька. Там ти відчуваєш себе людиною, яка працює в офісі, робить якийсь певний внесок у робочий процес. Було дуже цікаво зіткнутися з поняттями грошової валюти, криптовалюти, початком торгових акцій, видом сировини і торгівлі на фінансовому ринку, акціями та їх різновидом. Особливо цікаво було спілкуватися з носіями мови і чути англійську та німецьку мови в їх рідній стихії. Це безумовно підвищило рівень знань і розвинуло мій словниковий запас. Але я невпевнена, що я б хотіла працювати у цій сфері, дуже складно цілий день працювати в режимі онлайн. |
![]() |
Юлія Іванова Проходження педагогічної практики в спеціалізованій загальноосвітній школі № імені О. В. Суворова пройшло результативно. Я вперше була в ролі вчителя англійської мови в 11-х класах, що мені дуже сподобалося, так як я люблю ділитися своїми знаннями, набутими під час навчання в університеті. За три тижні практики я більше зрозуміла, як працювати з дітьми в школі, як краще донести інформацію, щоб учню було цікаво та все зрозуміло. Отримала колосальний педагогічний досвід, який стане в нагоді мені у подальшому житті. З одинадцятикласниками було приємно працювати, вони уважно слухали інформацію та відповідально підходили до виконання всіх завдань. Проходження перекладацької практики в Центрі консультування з питань комерційної діяльності й керування пройшло продуктивно. Мені запам’яталося спілкування з іноземцями та переклад документації. Я вивчила матеріали з веденням переговорів німецькомовних та англомовних клієнтів, а так само опанувала знання в співбесіді з різними англомовними та німецькомовними фірмами. За 3 тижні перекладацької практики отримала нові навички в сфері інвестування та фінансового ринку. |
![]() |
Ольга Малюх Я студентка 4 курсу, Малюх Ольга, проходила практику в спеціалізованій школі №1 імені О. В. Суворова. Була приємно здивована рівнем знання англійської мови учнів школи. Раніше у мене не було досвіду викладання , і це для мене щось нове. Мені було комфортно працювати вчителем в тих умовах, які нам створила школа. Викладаючи протягом 3 тижнів уроки в школі, я отримала дуже хороший досвід, який тісно пов’язаний з моєю професією. Йдучи після уроків додому, я задумалася про те, щоб зв’язати своє життя з роботою в школі. Перекладацька практика для мене стала теж дуже корисною. За 3 тижні в офісі я розвила дуже багато позитивних навичок в роботі з іноземною мовою. Спілкуючись з носіями мови, я не раз користувалася інтернет ресурсами. Інвестування та фінансовий ринок – це нова сфера спілкування і нова лексика. Ми підвищили свої знання в торгівлі на фінансовому ринку, і що найголовніше – це все було на іноземній мові. |
![]() |
Ганна Маслова Я, Маслова Ганна, проходила педагогічну практику на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи №1 імені О. В. Суворова. Під час проходження практики мені було надано всі необхідні матеріали для підготовки і проведення уроків. При виникненні будь – яких труднощів мені були надані методичні рекомендації від керівника практики, яка давала цінні поради та консультувала з будь-якого питання. З мого боку була знайдена спільна мова з учнями і колективом, по можливості все робилося вчасно, з великим старанням і з відповідальністю. Проходження практики в школі дало мені можливість спробувати свої сили у викладанні. Вважаю, що це дуже цінний досвід, який стане в нагоді мені в майбутньому. Перекладацьку практику проходила на базі Центру консультування з питань комерційної діяльності й керування. По прибуттю на підприємство зі мною провели інструктаж з охорони праці та техніки безпеки й ознайомили з підприємством. Організація керівництва практикою з боку виробництва була чудовою. Проходження даної практики дозволило мені поглибити свої знання англійської та німецької мов, оскільки я мала справу з перекладами в сфері фінансів. Також під час практики мені була надана можливість спілкування з носіями іноземних мов, що також стало для мене дуже цікавим і позитивним досвідом. Від колективу практики я отримала тільки приємні враження, всі співробітники і керівництво були дуже грамотними і чуйними людьми, завжди йшли мені назустріч, допомагали з тими завданнями, які викликали труднощі. На мою думку, цей досвід може бути корисний в моїй майбутній професійній діяльності. |
Як керівник практики від університету, можу сказати, що студенти факультету іноземних мов гідно представили себе та університет на базах практики та наблизились до своєї професійної діяльності.
Шиляєва Т.В., викладач кафедри англійської філології
Факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності
2 курс, 210У гр., 014 Середня освіта. Трудове навчання та технології (Чабанова Т.І.)
4 курс, 41У гр., 014 Середня освіта. Трудове навчання та технології (Пейчев О.Ю.)
4 курс, 42У гр., 014 Середня освіта. Інформатика (Процюк Є.В.)
4 курс, 42У гр., 014 Середня освіта. Інформатика (Федюра О.С.)
4 курс, 44У гр., 242 Туризм (Писарєва Н. С.)
4 курс, 45У гр., 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (Кушнір О.Р.)
4 курс, 45У гр., 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (Рязанова О.)
4 курс, 43У гр., 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Балабан Н.)
Факультет української філології та соціальних наук
4 курс,014 Середня освіта. Українська мова та література (Кирмиза В.)
4 курс, 444Ф гр., 014 Середня освіта. Українська мова та література (Петрова І.В.)
Звітна документація з практики студентів педагогічного факультету:
Звітна документація з практики студентів факультету іноземних мов:
Звітна документація з практики студентів факультету управління, адміністрування та інформаційної діяльності
Звітна документація з практики студентів педагогічного факультету:
Звітна документація з практики студентів ФУАІД:
Звітна документація з практики студентів педагогічного факультету:
Звітна документація з практики студентів факультет української філології та соціальних наук
Звітна презентація з ознайомчої практики
Презентація ІДГУ
Звітна презентація літньо-табірної практики (ЗОШ № 4 міста Ізмаїл) Яшная Л. А. , Титаренко Л.А. 3 курс
Звітна презентація літньо-табірної практики студентів ІІ курсу педагогічного факультету
Звітна презентація “Літня табірна практика” ФУФСН 32 група
Презентація “ФУАІД Экономіка підприємства
Ознайомча практика ЗОШ №9
Практика здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта (Іванова Д.Г.)
Звіт керівника доц. Метіль Т.К. з навчальної (ознайомчої) практики студентів І курсу спец. 073 Менеджмент ОС бакалавр, гр. 10У (03.05.2023 р.)
Звіт з навчальної практики здобувачів ОС “бакалавр” 1 курсу освітньої програми «Психологія», керівник Васильєва О.В. (квітень 2023 р.)
Про практику здобувачів ІІ та ІІІ курсів, які навчаються за спеціальністю «Спеціальна освіта (Логопедія) (Звєкова В.К.) (12 квітня 2023 р.)
Звітна онлайн-конференція з навчально-психодіагностичної практики (24 березня 2023 р.)
Звіт про проходження виробничої практики, педагогічної, студентами 2 курсу (керівник Іванова Д.Г.)
Звіт про проходження виробничої практики, педагогічної, студентами 4 курсу (керівник Сілаєв В.В.)
Звіт про проходження виробничої практики, тренерської, студентами 2 курсу (керівник Ярчук Г.В.)
Звіт про проходження навчальної практики, природничої, студентами 2 курсу (керівник Баштовенко О.А.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 2 курсу, 210У гр. (керівник Куликов А.В.)
Звіт про проходження навчально-ознайомчої практики студентами 2 курсу (керівник Голованова О.М.)
Звіт про проходження навчально-ознайомчої практики студентами 2 курсу (керівник Стародєдова Л.В.)
Звіт про проходження виробничої практки студентами 4 курсу, 41У гр. (керівник Куликов А.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 41У гр. (керівник Дмитрієва М.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 42У гр. (керівник Дмитрієва М.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 42У гр. (керівник Махова К.С.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 43У гр. (керівник Степанова Н.О.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 44у гр. (керівник Тірон О.А.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 45У гр. (керівник Омельченко Г.М.)
Звіт про проходження виробничої практи студентами 4 курсу (керівник Мельникова Р.М.)
Звіт про проходження виробничої (педагогічної) практики студентами 4 курсу (керівник Сєдова С.О.)
Звіт про прохдження виробничої практики студентами 4 курсу, 444П гр. (керівник Дмитрієва М.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 3 курсу, 31у гр, (керінвик Куликов А.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 42у гр. (керівник Дмитрієва М.В.)
Звіт про проходження виробничої практики студентами 4 курсу, 44У гр. (Керівник Тірон О.А.)
Звіт про проходження виробничої пратики студентами 4 курсу, 42У гр. (керівник Метіль Т.К.)
Звіт про проходження виробничої пратики чтудентами 4 курсу, 41У гр. (керівник Дмитрієва М.В.)
Звіт про проходження виробничої праткики студентами 4 курсу, 41У гр. (керівник Куликов А.В.)