Педагогічна практика як простір формування професійної компетенції майбутнього логопеда

10 квітня 2024 року відбулася звітна конференція  за підсумками проходження педагогічної практики студентів спеціальності 016 спеціальна освіта (логопедія). Інклюзивна освіта ІІ курсу  та студентів ІІІ курсу.  Термін проходження практики з 26.02.24-24.03.24.

 

Для студентів ІІ курсу (23П група) це була навчальна практика (корекційно-діагностична), метою практики було формування у студентів професійних умінь і навичок планування та організації цілісного освітнього процесу у логопедичних групах закладів дошкільної освіти, спеціальних та інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти, інклюзивно – ресурсних  центрах.

 

Студенти ІІІ курсу (33П група) проходили виробничу практику (логопедичну), метою якої було закріплення та удосконалення у студентів професійних умінь і навичок планування та організації цілісного освітнього, корекційно-розвивального процесу у закладах спеціальної та інклюзивної освіти на посаді логопеда, асистента вчителя-логопеда.

 

На конференції здобувачі вищої освіти продемонстрували свої здобутки під час практики, ознакомивши присутніх із результатами впровадження своїх теоретичних знань у реальне навчальне середовище. Підготовлені студентами яскраві презентації та цікаві відеофрагменти занять, продемонстрували вміння застосовувати свої знання та практичні навички у роботі з дітьми які мають особливості розвитку.

 

Студенти зазначили, що практична підготовка сприяла формуванню системи вмінь і навичок, розвитку здібностей, а також набуття професійного досвіду логопедичної діяльності. Інтеграція всіх видів підготовки майбутніх логопедів дасть можливість значно підвищити їх готовність до професійної діяльності.

 

Звіти здобувачів вищої освіти заслухали керівники практик: к.п.н., доцент Холостенко Ю.В. та завідувачка кафедри загальної педагогіки і спеціальної освіти Звєкова В.К..