Практична підготовка студентів-логопедів у студії логопедичної та психологічної підтримки «Розмовляйко» прошла успішно

Проходження навчальної (корекційно-діагностичної) практики студентами 23П групи та виробничої (логопедичної) практики студентами 33П групи є важливим етапом у підготовці майбутніх фахівців, що дозволяє їм отримати необхідний досвід та відчути власну професійну компетентність.

 

Так, студенти ІІ, III курсів мали можливість проходити практику в студії логопедичної та психологічної підтримки «Розмовляйко» ІДГУ під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки і спеціальної освіти Холостенко Ю.В., Талмач Ю.Б. з  26.02.24 р. по 24.03 24 р.

 

Практиканти разом з наставниками розробили план дій на весь період практики, визначаючи очікувані результати, далі ознайомилися з документацією, особливостями її ведення, методичними матеріалами й оснащенням студії. Відвідали КЗ «Ізмаїльський навчально-реабілітаційний центр Одеської обласної ради», де мали змогу ознайомитися з метою, засобами та принципами організації спільної роботи з вчителями, психологами та іншими фахівцями НРЦ, а також батьками дітей; сформували комунікативні навички в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; ознайомилися з оснащенням столярного та швейного цеху.

 

Одночасно з цим, студенти були учасниками групового заняття в студії під керівництвом логопеда-дефектолога Уманець Катерини Василівни: проводили артикуляційні вправи, дихальні гімнастики, ляльковий театр, елементи арттерапії. Крім того, під керівництвом директора Стойкової Валентини Пилипівни студентки Стрєлкова Дар’я, Пінтійська Анастасія та Гаврилова Марія розробили тренінг на тему «Особлива дитина» і провели його в 7-х класах Ізмаїльської гімназії №10  з початковою школою та у 8 класі екогімназії «Промінчики добра».

 

На завершення практики студенти разом з педагогічним колективом кафедри загальної педагогіки та спеціальної освіти відвідали Ізмаїльський міський інклюзивно-ресурсний центр, де директор центру – Омелянець Олімпіада Володимирівна ознайомила студентів-практикантів зі специфікою діяльності, умовами та способами організації освітнього процесу в  інклюзивно-ресурсних центрах.

 

Практика дала можливість удосконалити свої професійні навички та застосувати теоретичні знання на практиці й розробити власні стратегії і методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Студенти спеціальності 016 Спеціальна освіта.(Логопедія). Інклюзивна освіта  – Стрелкова Д., Пинтійська А.