Робота секції №16 «Актуальні проблеми економіки, управління, туризму і обліку та оподаткування суб’єктів господарювання»

Традиційно у день студента 17 листопада 2022 р. на базі Ізмаїльського державного гуманітарного університету пройшла VIIІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Науковий пошук студентів  XXI ст.: актуальні питання гуманітарних і соціально-економічних наук».

Кафедра управління підприємницькою та туристичною діяльністю, працювала у секції №16 «Актуальні проблеми економіки, управління, туризму і обліку та оподаткування суб’єктів господарювання».

 

Метою конференції було надання студентам різних спеціальностей можливості поспілкуватися на науковому рівні, обмінятися ідеями та обговорити наукові проблеми, виховання у майбутніх фахівців самостійності, творчого мислення та відповідальності, також опановування практичними навичками у сфері наукової діяльності.

 

В роботі секції взяли участь здобувачі освіти, які навчаються на спеціальностях 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 073 Менеджмент та 071 Облік та оподаткування, 242 Туризм, викладацький склад кафедри. Слід зазначити, що учасники конференції під час підготовки доповідей розглянули дуже цікаві та різні теми, які є актуальними на сьогодні, а саме:

  1. Заснування та розвиток підприємництва у воєнний період часу. (Кіося Роман, 1к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  2. Управління маркетингом у діяльності підприємств малого бізнесу (Барахтянська Юлія, 2 к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц.  Метіль  Т.К.
  3. Особливості управління інноваційним розвитком економіки (Яніогло Юлія, 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  4. Система оподаткування та її вплив на фінансово-господарську діяльність підприємств. (Булгару Ірина, 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  5. Роль креативу у рекламній діяльності. (Мартинюк Анастасія, 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  6. Реклама як ефективний інструмент маркетингу. (Минковська Анастасія 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  7. Використання неякісної реклами як одна з причин  провалу маркетингових комунікацій. (Качанжі Дар’я, 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  8. Девіантна та шокова реклама. (Борщ Дар’я, 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С ).
  9. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень Вєрємєєв Андрій, 4к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  • Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовах. (Бойнегрі Михайло  2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  • Сучасні методи вивчення послуги як об`єкта товарознавства. (Кишенко Андрій 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  • Історія розвитку товарознавства. (Баткілін Віталій 2к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Мурашко  І.С.).
  • Формування рекламного бюджету. (Помазан Антоніна, 4к., д/в, ФУАІД, науковий керівник  к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  • Розвиток туризму України в умовах воєнного стану. (Атмажова Анастасія, 1 к., д/ф, КНЕУ, ф-тет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу. спец. Готельно-ресторанна справа, науковий керівник  к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  • Особливості розвитку бренду в ринковому середовищі. (Салагор Антон 1к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  • Сучасний вклад вчених у розвиток маркетингу. (Мідєда Олександра, 1к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц. Метіль  Т.К.).
  • Що таке Big Data. «Ви не можете керувати тим, що не вимірюється» (Шкьопу Л., ІІІ к., ФУАІД, науковий керівник – викл. Степанова Н.О.).
  • Сучасні погляди на предмет та зміст статистичної науки (Слободян К., ІІІ к., ФУАІД, науковий керівник – викл. Степанова Н.О.).
  • Процес управління рекламною діяльністю підприємства (Помазан А., ІV к., ФУАІД, науковий керівник – д.е.н., проф. Меркулов М.М.).
  • Сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу. (Гажева Марія, 4к., д/в, ФУАІД, науковий керівник к.е.н., доц. Шевченко-Перепьолкіна Р.І.)

 

Кожна доповідь була доповнена презентацією та всі бажаючі мали можливість поставити питання, які їх цікавлять. Деякі теми викликали особливий інтерес та жваві дебати. В кінці конференції було узагальнено висновки щодо гарної, плідної роботи секції та загальним голосуванням вирішено відзначити всіх учасників сертифікатами про участь конференції.

 

Сподіваємося, що творча та плідна робота організаторів конференції та її учасників залишать тільки позитивні враження, які дадуть поштовх до подальших наукових досліджень, натхнення, творчих успіхів у навчанні та активної участі у подальших заходах!

Матеріал підготувала завідувачка кафедри
управління підприємницькою та туристичною діяльністю

к.е.н., доц. Метіль Т.К.