Здоров’язберігальне спрямування освіти у підготовці фахівців гуманітарного профілю: проблемні питання та шляхи їх розв’язання

Вельмишановні колеги!

Запрошуємо Вас до участі у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Здоров’язберігальне спрямування освіти у підготовці фахівців гуманітарного профілю: проблемні питання та шляхи їх розв’язання», яка відбудеться 2 червня 2022 року о 13.00 год (конференція відбудеться на платформі Google  Meet, посилання на зустріч: https://meet.google.com/xtm-ckua-ipq).

 

Метою проведення конференції є розгляд актуальних педагогічних проблем інноваційного характеру в контексті здоров’язберігального напряму освіти та пошуки рішень розвитку системи освіти для забезпечення якості освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців гуманітарного напряму, ресурсного забезпечення інноваційних педагогічних технологій здоров’язбереження, розвитку освітнього середовища як об’єкта активізації суб’єктів освітнього процесу у формуванні особистого здоров’я, формування творчих зв’язків та розширення професійних контактів у розв’язанні завдань створення сучасного здоров’язберігального середовища закладів загальної середньої та позашкільної освіти.

Форма проведення: дистанційна.

Офіційні мови конференції: українська, англійська.

Виступ на пленарному засіданні: до 10 хв.

Виступ на секційному засіданні: до 15 хв.

До участі у конференції запрошуються: доктори і кандидати наук, докторанти, аспіранти, здобувачі вищої освіти України.

Матеріали до участі (заявки) приймаються до 25 травня 2022 р. на електронну пошту: radovencikanastasia@gmail.com

Кожен учасник конференції отримає іменний сертифікат.

 

Наукові платформи конференції

  • Методологічні засади впровадження педагогічних здоров’язберігальних інновацій в сучасній освіті.
  • Здоров’язберігальний напрям як важлива складова підготовки майбутніх учителів фізичної культури.
  • Проблеми навчально-тренувального процесу в контексті здоров’язбереження.
  • Шляхи вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті здоров’язбереження.
  • Здоров’язбережувальний напрям інклюзивного освітнього середовища.
  • Партнерська взаємодія закладів освіти України у формуванні здоров’язбережувальної траєкторії навчання.
  • Розвиток інноваційного мислення та креативних здібностей як основа гуманітарної підготовки сучасного фахівця до здійснення здоров’язберігальних функцій.

 

Інформаційний лист (зразок заявки тощо)