Участь в методичному семінарі за темою «Сучасна школа: актуальні проблеми психологічної підготовки вчителя»

10 грудня 2020 року кафедра загальної та практичної психології Ізмаїльського державного гуманітарного університету взяла участь у методичному семінарі за темою «Сучасна школа: актуальні проблеми психологічної підготовки вчителя». Організатором заходу виступила кафедра загальної та диференціальної психології Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського».

 

Метою семінару було залучення науковців та практиків до обговорення актуальних проблем підготовки та психологічного супроводу майбутніх вчителів сучасної школи.

Модератори заходу: Саннікова Ольга Павлівна, доктор психологічних наук, професор, завідувачка кафедрою загальної та диференціальної психології та Бринза Ірина В’ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та диференціальної психології.

 

Участь у виступах й обговоренні взяли досвідчені вчителі-практики м. Одеси та викладачі кафедр обох університетів.

За підсумками обговорень основних питань методичного семінару учасники дійшли висновків, що необхідно:

  • сприяти усвідомленню керівниками закладів освіти ролі психологічної служби у реформуванні системи освіти, формуванні психологічної готовності педагогів до змін;
  • комплексно впроваджувати стратегії психологічного супроводу освітньої діяльності, а саме:особистісно-фасилітативної, теоретико-методичної та практико-конструктивної;
  • працівникам психологічної служби школи визначити групи педагогів за потребою в основних стратегіях та проводити з ними відповідні заходи;
  • застосовувати в роботі з учителями: індивідуальні та групові консультації; тематичні семінари, тренінги, навчальні студії; рефлексивні зустрічі; психологічні 5-ти хвилинки та ін.;
  • організовувати роботу психологічних студій для вчителів, на яких опрацювати сучасні психологічні знання, вміння, навички з метою підвищення їхньої професійної компетентності;
  • проводити системну роботу з педагогами та батьками першокласників із впровадження педагогіки партнерства; результати обговорювати на дискусійній платформі.

 

Проданова О.М., викладач кафедри загальної
та практичної психології