ІІІ регіональна студентська науково-практична конференція

16 листопада 2017 року в стінах Ізмаїльського державного гуманітарного університету відбулася ІІI регіональна науково-практична конференція «НАУКОВИЙ ПОШУК СТУДЕНТА: сучасні проблеми та тенденції розвитку гуманітарних і соціально-економічних наук». Конференцію було присвячено Всесвітньому дню науки, який за рішенням Генеральної конференції ЮНЕСКО з 2002 р. відзначається 10 листопада щороку.

 

Всесвітній день науки 2017 р. було проведено в межах теми: «Наука для глобального розуміння» (Science for Global Understanding).

Роботу учасників конференції було організовано в рамках урочистого відкриття та роботи 16 секцій з різних наукових напрямів: спеціальна, дошкільна та початкова освіта; соціальна робота та соціальна педагогіка; загальна та практична психологія; музична, образотворча та хореографічна творчість; актуальні проблеми європейської історії; актуальні питання сучасної філології; сучасні проблеми та перспективи розвитку економіки, управління та туризму; актуальні питання іноземної філології тощо. Найбільш активну участь в конференції взяли студенти та магістранти педагогічного факультету (декан – професор Кічук Н.В.).

 

Під час конференції заслухано майже 300 доповідей. Молоді науковці активно обговорювали актуальні питання сучасної науки та висловлювали свої пропозиції щодо їх розв’язання. Під час роботи секцій студентська молодь нашого університету з ентузіазмом презентувала свої наукові доробки. Цікаві виступи, змістовні доповіді, актуальні наукові проблеми та жваві дискусії ‒ все це прикрасило навчальні будні в ІДГУ.

 

У роботі конференції взяли участь й студенти з інших вишів Одещини: Дунайського інституту Національного університету «Одеська морська академія», Придунайської філії Міжрегіональної Академії управління персоналом, Одеського національного університету імені І.І. Мечникова.

 

Завдяки сприянню адміністрації університету та спонсорів (ГО «Центр розвитку Бессарабії») для переможців було відзначено нагородами: екскурсійна поїздка до Києва «Зимові канікули» (І місце); літній відпочинок на узбережжі Чорного моря (ІІ місце); подарунковий екземпляр збірки наукових студентських робіт 2016 р. (ІІІ місце).

Найкращі виступи молодих науковців слухачі визначили шляхом таємного голосування.

 

І місце

Берлінський Ю. («Етно-культурні стереотипи англійців та українців: лінгво-комунікативний аспект») – факультет іноземних мов;

Богдєва Ю. («Екологія ігрового середовища розвитку дитини в умовах дитячого закладу освіти») – педагогічний факультет;

Булгару О. («Роль гаджетів в освіті молодших школярів») – педагогічний факультет;

Горбунова М. («Методи впровадження програмного забезпечення в документообіг») – факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності;

Константинова М. («Арт-терапія як засіб соціокультурної реабілітації дітей з інвалідністю») – педагогічний факультет;

Кравченко І. («Маркетингові можливості сучасного підприємства») – факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності;

Мінгалєєва Ю. («Особливості засобів й форм дистанційної освіти») – факультет іноземних мов;

Парасінчук В. («Оборона Одеси (1941 р.)») ‒ ДІНУ «Одеська морська академія»;

Петрова Г. («Біблійні коди художньої свідомості Івана Багряного») – факультет української філології та соціальних наук;

Рошкан Р. («Проблема патріотичного виховання студентів в поліетнічному середовищі») – факультет української філології та соціальних наук;

Ступак Є. («Вербальна свобода в сучасній російській мові») – факультет іноземних мов;

Текменжи С. («Східні оздоровчі вправи як інноваційний напрямок рекреації особистості») – педагогічний факультет;

Ткаченко О. (««Школа – парк» – перспективна модель організації навчально-виховного процесу: світовий досвід та вітчизняні реалії») – педагогічний факультет;

Топалова М. («Новації балетних реформ Ж. Ж. Новера та творче їх використання в роботі з дитячими хореографічними колективами») – педагогічний факультет;

Фуфаєв І. («Стиль «фламенко» у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики») – педагогічний факультет;

Чебанова І. («Особи з особливими потребами в сучасному світі: шляхи самореалізації») – педагогічний факультет;

 

ІІ місце

Бурка Н. («Деякі шляхи соціальної профілактики з молоддю, схильної до суїцидальної моделі поведінки») – педагогічний факультет;

Глинка В. («Іт-технології як засіб формування документно-інформаційних комунікацій державних установ (на прикладі: 20 ДПРЧ, ЗДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області)») – факультет української філології та соціальних наук;

Діденко С. («Ставлення суспільства до осіб з обмеженими можливостями: від давніх часів до сьогодення») – педагогічний факультет;

Желяскова А. («Менеджмент та маркетинг у фізкультурно-оздоровчій сфері») – педагогічний факультет;

Каліманова А. («Обґрунтування ефективності використання методів оцінки інвестиційного проекту») – факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності;

Катриченко В. («Українська народна пісня як засіб національного виховання учнів») – педагогічний факультет;

Корся В. («Релігійна ідентичність як соціально-психологічний феномен») – факультет української філології та соціальних наук;

Лазебна С. («Дослідження причин політології пасивності української молоді») – факультет української філології та соціальних наук;

Мітєва Т. («Шляхи виховання культури спілкування молодших школярів») – педагогічний факультет;

Правдива А. («Визначення лінгвістичного статусу пареміологічних одиниць») – факультет іноземних мов;

Пуйто А. («Професійна компетентність педагога – вирішальний чинник становлення дитини як школяра») – педагогічний факультет;

Раділова О. («Поняття «інтенсивність» як основа формування семантичної категорії») – факультет іноземних мов;

Сереброва Е. («Ботанічна лексика болгарської говірки м. Болград Одеської області») – факультет іноземних мов;

Сівак Т. («Типологія інвективних засобів в сучасній українській мові») – факультет української філології та соціальних наук;

Телицина В. («Застосування ігор у логопедичній роботі з дошкільниками») – педагогічний факультет;

Тостоган А. («Інтерактивні форми залучення дітей дошкільного віку до хореографічного мистецтва») – педагогічний факультет;

 

ІІІ місце

Васильєва В. («Психосексуальний розвиток студентської молоді») – факультет української філології та соціальних наук;

Веліксар Г. («Особливості соціалізації дітей з обмеженими можливостями») – педагогічний факультет;

Вєтрова Н. («Освітлення демографічних проблем в Україні») ‒ факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності;

Драхня Є. («Музика у кінофільмах як важливий елемент кіномистецтва») – педагогічний факультет;

Кірик І. («Використання мистецько-педагогічного потенціалу хореографії для розвитку особистості дитини») – педагогічний факультет;

Коваль М. («Модерністський проект української літератури Юрія Косача: теоретична концепція і художня реалізація») – факультет української філології та соціальних наук;

Кондратюк І. «(Асоціативне поле лексеми «сміх» та її деревати») – факультет іноземних мов;

Кравченко Х. («Аліментні зобов’язання на утримання дитини: удосконалення законодавства») – факультет української філології та соціальних наук;

Лозова С. («Педагогічний потенціал дидактичної гри у формуванні пізнавальної активності дітей дошкільного віку») – педагогічний факультет;

Мандрица С. («Вправи з аеробіки – засіб здоров’язбереження особистості») – педагогічний факультет;

Моток Н. («Специфіка соціально-педагогічної роботи з матерями підліткового віку») – педагогічний факультет;

Панкратов Е. («Парадокси теорії ймовірності») – факультет управління, адміністрування та інформаційної діяльності;

Петкова А. («Фразеологічна вербалізація позитивних емотивних станів людини в німецькій мові») – факультет іноземних мов;

Петрова Х. («Особливості навчання англійської мови учнів загальноосвітнього навчального закладу з використанням сучасних інноваційних технологій») – факультет іноземних мов;

Попова А. («Педагогічний сенс використання ігрових технологій у початковій школі») – педагогічний факультет;

Тофан Ж. («Арт-дизайн в навколишньому середовищі як фактор позитивної соціалізації особистості») – педагогічний факультет;

 

Від імені Студентського наукового товариства ІДГУ, всіх учасників конференції ми висловлюємо щиру вдячність за підтримку наукових пошуків студентів ректорові Ізмаїльського державного гуманітарного університету професору Кічуку Я.В. та засновнику Громадської організації «Центр розвитку Бессарабії» Куртєву В.В.

 

Сподіваємося, що такі наукові заходи сприятимуть підвищенню інформованості громадськості про роль науки для мирного і сталого розвитку суспільства та стануть для наших студентів початковою сходинкою на шляху світового визнання їх подальших наукових відкриттів і досягнень.

 

Градинар Г. І., голова Студентського Наукового Товариства ІДГУ