DOCENDO DISCIMUS: педагогічна практика з французької мови як важливий етап професійного зростання

У період з 13.11.2023 по 24.12.2023 року студенти 43І групи факультету української та іноземної філології ІДГУ проходили педагогічну практику з французької мови в Ізмаїльській гімназії № 11 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області. Керівниками практики були: в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології та МНІМ Кудінова Ольга Іванівна, в Ізмаїльській гімназії № 11 з початковою школою вчитель французької мови Тришина Олександра Анатоліївна.

 

Проходження практики в означеному навчальному закладі стало справжнім «критерієм істини» у виборі майбутнього педагогічного шляху, адже вона збагатила надзвичайно цінним досвідом, важливим для професійного зростання, розширення горизонтів у викладанні французької мови та усвідомлення багатогранності й значущості обраної професії.

 

Під час практики було проведено навчальні заняття з французької мови у середніх класах, котрі проходили як в аудиторіях, так і в онлайн-форматі, а також організовано цікаві та пізнавальні позакласні заходи. Співпраця з вчителями та учнями була дуже плідною, а атмосфера в гімназії вражала теплотою та дружелюбністю.

 

Перебування в Ізмаїльській гімназії № 11 з початковою школою надало можливість не лише долучитися до процесу викладання, а й зануритися в щиро віддане високим стандартам якості освіти педагогічне середовище, котре стало джерелом безмежної мотивації. Тому хочеться висловити щиру подяку вчителю французької мови Тришиній Олександрі Анатоліївні за те, що доброзичливо, професійно й невтомно консультувала з приводу складання планів уроків, навчила організувати та зацікавити клас до роботи з французької мови, вміло керувати дисципліною, нестандартно, але зрозуміло викладати навчальний матеріал.

 

Велика подяка також адміністрації Ізмаїльської гімназії № 11 на чолі з її директором Захарченко Юрієм Марковичем за надану можливість проходження практики й за теплий прийом. Безцінний досвід спілкування з досвідченими педагогами, можливість навчатися у кваліфікованих фахівців, котрі сприяли розвитку потенціалу у практичному оволодінні методикою викладання французької мови, засвоєнню цінних компетенцій, необхідних для успішної роботи у сфері освіти, набуттю впевненості у власних знаннях став найкращим результатом педагогічної практики.

Ангеліна Федорова,
здобувачка вищої освіти
предметної спеціальності 014.023 Французька мова і література