“Vive la Francophonie! Vive la Francopholie “

19 березня на кафедрі романо-германської філології з нагоди святкування Дня Франкофонії  пройшов перший етап фонетичного конкурсу “Vive la  Francophonie! Vive la  Francopholie!”.

 

У рамках конкурсу студенти першого та другого курсу мали можливість проявити себе, у якості читців поетичних текстів. Під час першого туру кожен учасник читав напам’ять обов’язковий вірш – «Mars» Альфреда де Мюссе. У другому турі учасникам була надана можливість представити вірші на власний вибір. Усі учасники креативно підійшли до презентування свого вірша, підібрали музичний супровід або зробили презентацію, яка вдало підходила під тематику обраного вірша. Від учасників пролунали вірші на різноманітні теми: ліричні, патріотичні, присвячені мамі та першому вчителю.

 

В конкурсі взяла участь студентка англійського відділення Сатковська Ольга, яка яскраво продемонструвала свою любов до французької мови.

На святкуванні також були присутні студенти 3-5 курсів та викладачі кафедри. У ролі журі виступали: доц. Радкіна В.Ф., доц. Кудінова О.І., викл. Шевчук В.Д.

 

Журі оцінювало виступи за трьома критеріями:

  1. Вимова
  2. Презентація
  3. Оригінальний підхід до прочитання.

 

Завдяки старанням читців, глядачі  отримали змогу поринути у мову та  культуру Франції.

 

За результатами конкурсу лауреатами стали: студентка ІІ курсу Попряга Марія, студентка І курсу Кутас Ганна, студентка ІІ курсу Штрибець Вікторія. Переможці були нагороджені почесними дипломами та призами. Жоден з учасників не залишився без подяки.

 

Також у ході святкування Дня Франкофонії викладач кафедри романо-германської філології Шевчук В.Д. оголосила результати І етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови, який проводився 12 лютого 2019 р. Переможцями стали: студентка V курсу Мунтян А., студентка V курсу Тернова Н., студентка ІV курсу Бочарникова А.

 

Наступним етапом у святкуванні Дня Франкофонії було проведення, 20 березня, квесту-гри на знання французької мови. У квесті взяли учать студенти І, ІІ та ІV курсів. У ході гри студенти повинні були пройти 6 етапів, таких як: «La place lexicale», «La Terre des curiosités», «Le village de la grammaire», «La vallée d’orthographe», «L’Océan des numéros», «Le téléscope».

За підсумками квесту-гри перше місце посіли студенти ІІ курсу, друге місце поділили між собою студенти І та ІV курсів, третє місце здобули студенти ІV курсу.