Європейські мови у студентських наукових дослідженнях

У рамках роботи XIІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями європейського наукового простору: пошук студента», яка відбулася 17 травня 2022 року, студенти факультету іноземних мов разом зі своїми науковими керівниками та консультантами-викладачами кафедри романо-германської філології та методики навчання іноземних мов взяли участь у роботі двох секційних засідань.

 

Модератор секції «ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКИХ МОВ В СУЧАСНОМУ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОМУ ПРОСТОРІ» Тетяна Шавловська відзначила вмотивованість і високий рівень підготовки учасників наукового форуму. У секції було заявлено 14 доповідей, присвячених актуальним проблемам дослідження романських та германських мов. Під час доповідей студенти продемонстрували неабияку ерудицію та високий рівень знань. Переважна більшість наукових розвідок викликала жвавий інтерес учасників конференції, кожен виступ логічно завершувався безліччю цікавих запитань і не менш цікавих відповідей на них. Упродовж декількох годин роботи у віртуальному конференц-залі точилися справжні наукові дискусії, спектр тематики яких охопив не лише граматичні, стилістичні, лексичні аспекти досліджуваних лінгвістичних явищ, але й актуальні зміни в українській та європейських мовах, зумовлених сучасними політичними подіями в світі, російсько-українською війною, становленням образу України в лінгвокультурному просторі європейських країн.

 

За підсумками виступів шляхом відкритого голосування було обрано переможців: І місце – Кутас Г. (ІV курс, 43 I, ФІМ), наук. кер. – доц. Стародєдова Л.В.; ІІ місце – Курдогло К. (ІV курс, 42І , ФІМ), наук. кер. – доц. Головіна Н.Б.; ІІІ місце – Древаль В. (ІV курс, 42 І, ФІМ), наук. кер. – доц. Головіна Н.Б.

 

Модератор секції «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА КУЛЬТУР В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ» – провідний методист факультету іноземних мов Світлана Рябушко – наголосила на необхідності «педагогічного переозброєння» країни в сучасних умовах реформування освітньої галузі та упевненено зазначила, що рівень методичної підготовки здобувачів освіти в Університеті відповідає вимогам нової української школи.

 

У своїх виступах доповідачі приділили велику увагу найбільш актуальним проблемам методики навчання іноземних мов – використанню інтернет-ресурсів на уроці, формуванню соціокультурної компетенції, застосуванню нових методів, прийомів та технологій навчання. Переможцями в роботі секції було визнано наступних студентів: І місце – Лєнкова М. (V курс, 52 І гр., ФІМ), наук. кер. – доц. Головіна Н.Б.; ІІ місце – Тимченко О. (ІV курс, 43 І, ФІМ), наук. кер. – доц. Рябушко С.О.; ІІІ місце – Самойлова А. (І курс, ФУАІД), наук керівник – Топчий О.Ю.

 

Хочемо відзначити якісну підготовку кожного доповідача: студенти компетентно відповідали на поставлені запитання й активно брали участь в обговореннях. Актуальність проблематики робіт викликала бурхливі дискусії між викладачами та учасниками. Для студентів-магістрів конференція стала чудовою нагодою здійснити апробацію кваліфікаційних робіт.

 

Колектив кафедри романо-германської філології та методики навчання іноземних мов бажає студентській спільноті нових дослідницьких відкриттів, цікавих креативних ідей, творчих успіхів на шляху реалізації наукових досягнень.

Декан факультету іноземних мов,
кандидат філологічних наук,
доцент кафедри романо-германської
філології та методики навчання іноземних мов

Тетяна Шавловська