Erasmus+
Programme ( ERASMUS)
Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine (The BOOST project).
The BOOST concept can be described as know how sharing “from a local university to a local university”.
The project will enrich the participating universities with simple tools to increase their performance in different areas ranging from
capacity to internationalization.
The partnership includes 3 EU universities and 6 UA universities.
The partnership has EU partners from Estonia, Poland and Slovenia.
Key words language: #skills, #capacity, #blended, #learning, #digital, #competence
Focus 1: boosting hardware and software capacity
Focus 2: boosting student centered blended learning capacity
Focus 3: boosting international cooperation and grant capacity
The project’s objectives are:
Для впровадження проекту Erasmus+ KA2 «Надання можливостей та організаційного успіху малим місцевим університетам в Україні» / «Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine» (101083203) в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті cтворено робочу групу проєкту в такому складі:
№ | Імʼя та прізвище | Посада | Роль в проєкті | |
1. | Микола КАПЛІЄНКО | Директор відділу міжнародного співробітництва та розвитку інфраструктури, голова комісії | Project manager | Адміністратор проєкту |
2. | Ольга МАКСИМЕНКО | головний бухгалтер | Administrative manager | Головний бухгалтер |
3. | Надія КІЧУК | Декан педагогічного факультету | Administrative manager | Відповідальний за якість реалізації проєкту |
4. | Вікторія МІЗЮК | в.о. декана факультету управління, адміністрування та інформаційної діяльності | Administrative manager, Teacher/ trainer, IT and tech support | Відповідальний за якість реалізації проєкту |
5. | Галина ОЛЕЙНІКОВА | Завкафедри англійської філології та світової літератури | Administrative manager, Teacher/ trainer | Відповідальний за якість реалізації проєкту |
Члени проєктної групи: | ||||
6. | Віктор АРНАУТ | завідувач лабораторії апаратного та мережного забезпечення | IT and tech support | |
7. | Олена ЧЕТВЕРИКОВА | доцент кафедри англійської філології та світової літератури | Teacher/ trainer | |
8. | Тетяна ВДОВЕНКО | доцент кафедри англійської філології та світової літератури | Teacher/ trainer | |
9. | Ольга ШИКИРИНСЬКА | доцент кафедри англійської філології та світової літератури | Teacher/trainer | |
10. | Світлана СЛОБОДЯК | викладач кафедри англійської філології та світової літератури | Teacher/trainer | |
11. | Наталія ГОЛОВІНА | доцент кафедри романо-германської філології та світової літератури | Teacher/trainer | |
12. | Тетяна БРІЦКАН | викладач кафедри дошкільної та початкової освіти | Teacher/trainer | |
13. | Ганна ПАНЬКІВ | доцент кафедри музичного та образотворчого мистецтв | Teacher/trainer | |
14. | Анастасія КАПЛІЄНКО | старший викладач кафедри загальної педагогіки і спеціальної освіти | Teacher/trainer | |
15. | Тетяна ГРЕНДАЧ | викладач кафедри математики, інформатики та інформаційної діяльності | Teacher/trainer | |
16. | Марина ДМИТРІЄВА | викладач кафедри математики, інформатики та інформаційної діяльності | Teacher/trainer | |
17. | Євген АБРОСІМОВ | викладач кафедри математики, інформатики та інформаційної діяльності | Teacher/ trainer, IT and tech support | |
18. | Діна ЄВСЄЄВА | доцент кафедри управління підприємницькою та туристичною діяльністю | Teacher/ trainer | |
19. | Ірина МУРАШКО | доцент кафедри математики, інформатики та інформаційної діяльності | Teacher/ trainer | |
20. | Лілія ЦИГАНЕНКО | професор кафедри історії та методики її навчання | Teacher/ trainer | |
21. | Іван ТАТАРИНОВ | завкафедри історії та методики її навчання | Teacher/ trainer | |
22. | Лариса СОРОКА | доцент кафедри управління підприємницькою та туристичною діяльністю | Teacher/ trainer | |
23. | Людмила ПРОКОФ’ЄВА | завкафедри загальної та практичної психології | Teacher/ trainer | |
24. | Антоніна КІЧУК | професор кафедри загальної та практичної психології | Teacher/ trainer | |
25. | Інна МАЗОХА | доцент кафедри загальної та практичної психології | Teacher/ trainer |
⇒ Відкриття Лабораторії змішаного навчання в рамках проєкту «BOOST»
⇒ Фахівці університету взяли участь у навчальному візиті до Тартуського університету
01.03.2023 року відбувся офіційний запуск проєкту BOOST. Ізмаїльським державним гуманітарним університетом було підписано грантову угоду щодо реалізації проєкту «Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local UniversitiesinUkraine» / «Надання можливостей та організаційного успіху регіональним університетам в Україні» (BOOST) в межах програми ЄС Erasmus+ KA2, яка спрямована на підтримку освіти, навчання, молоді та спорту в Європі. Проєкт допоможе розвивати технічний, цифровий, навчальний, суспільний і міжнародний потенціал та оновити стратегію інтернаціоналізації.
15.05-18.05.2023 організовано стартову зустріч проєкту BOOST, яка відбулася у Нарвському коледжі Тартуського університету, Естонія. Учасники презентували свої ЗВО, обговорили питання комунікації між партнерами в межах проєкту, розглянули стратегії досягнення цілей, поставлених у робочих пакетах BOOST, узгоджені строки виконання завдань, обговорили плани контролю якості виконання та дисемінації результатів, сформували спільні комітети з цих питань.
9.10-5.11.2023 відбулася перша зустріч навчального курсу «Міжнародні та грантові обов’язки в університетах ЄС», яка стосувалася питань міжнародного співробітництва. Тренер курсу Крісті Керге розповіла про Тартуський університет (Естонія), його структурні підрозділи, кількість студентів і викладачів, доступні програми навчання. Окрему увагу було приділено особливостям роботи відділу міжнародного співробітництва та стратегії інтернаціоналізації університету.
13.10-27.11.23 міжнародні партнери проєкту BOOST проводили навчальний курс «Майстер-класи з ІТ та технічної підтримки». Учасники курсу мали можливість збагатити свої знання щодо надання ІТ-підтримки, розробки курсів на базі MOODLE, стратегії цифрового розвитку, адміністрування та управління MOODLE.
9.10-26.11.23 пройшов онлайн-курс «Методики та техніки, орієнтовані на навчання», під час якого учасники дізналися про інтерактивні підходи до навчання та викладання; отримали практичні навички студенто-орієнтованої методики навчання; набули теоретичних знань у студенто-орієнтованому навчанні різних дисциплін; обговорили індивідуальний план програми для студентів з особливими потребами; дізналися про розробку навчального плану, орієнтованого на студента. А також обмінялися досвідом з викладачами Нарвського коледжу Тартуського університету (Естонія), Приморського університету (Словенія), Університету прикладних наук у м. Ельблонг (Польща).
16.10-22.12.2023 проведено серію онлайн-практикумів «Студенто-орієнтовані практики цифрового навчання» з провідними тренерами проєкту Erasmus+ BOOST. Учасники курсу поділилися досвідом впровадження та використання сучасних цифрових платформ у процесі викладання природничих, гуманітарних, суспільно-політичних та технічних дисциплін.
27.11-01.12.23 навчальний візит до Приморського університету, Словенія. Учасники відвідали інформативні лекції від словенських колег про студенто-орієнтоване змішане навчання та цифрові компетенції викладачів вищої освіти, навчилися розробляти курси MOOC, створювати віртуальне середовище й організувати віртуальну мобільність студентів, практикували додавання нових видів діяльності на платформі Moodle та поділилися досвідом використання платформ Moodle різних університетів-партнерів Словенії, Естонії та України.
18-22.12.2023 у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка відбувся інтерактивний тренінг «Курс з написання грантових проєктів», який передбачав обмін думками щодо потреб закладу вищої освіти у грантовій підтримці ЄС з метою посилення матеріально-технічної бази та забезпечення цифровими технологіями. Тренінгові заняття були спрямовані на ознайомлення з шаблонами заяв Erasmus+KA2, а робота в командах направлена на аналіз актуальності проєкту та його потреб. Була здійснена робота над концепцією, методологією, управлінням, логічною структурою, забезпеченням якості проєкту та прорахуванням ризиків, які можуть на нього вплинути укладанням бюджету проєкту.
У січні 2024 року партнери проєкту BOOST обговорили використання офіційних логотипів, хештегів #ErasmusPLus, #ErasmusUA, #BOOST. Під керівництвом досвідченого тренера Олександри Головко шість ЗВО (Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Мукачівський державний університет, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Донбаська національна академія будівництва і архітектури, Подільський державний університет) отримали чудову можливість набути досвід заповнення аплікаційної форми на грант ЄС у рамках проєкту BOOST та працювати над використанням робототехніки в освіті.
National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team
#ErasmusUA
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
На початку 2023 року Ізмаїльським державним гуманітарним університетом було підписано грантову угоду щодо реалізації проєкту «Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine» / «Надання можливостей та організаційного успіху регіональним університетам в Україні» (BOOST) в межах програми ЄС Erasmus+ KA2, яка спрямована на підтримку освіти, навчання, молоді та спорту в Європі.
Координатором проєкту BOOST виступає Тартуський університет (TARTU ULIKOOL, Естонія). Ізмаїльський державний гуманітарний університет взяв участь у проєкті разом з 2 закордонними європейськими університетами Приморським університетом, Словенія (University of Primorska, Slovenia), Академією прикладних наук в місті Ельблонзі, Польща (University of Applied Sciences in Elbląg, Poland) та 5 іншими закладами вищої освіти України: Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г. Короленка, Донбаською національною академією будівництва та архітектури, Мелітопольським державним педагогічним університетом імені Богдана Хмельницького, Кременецькою обласною гуманітарно-педагогічною академією імені Тараса Шевченка та Мукачівським державним університетом та виступатиме у цьому проєкті одним з бенефіціарів та учасників консорціуму.
Проєкт BOOST офіційно розпочато 1 березня 2023 року. Він триватиме 2 роки. Основна діяльність в рамках його реалізації буде спрямована на підтримку регіональних українських університетів у їх прагненні приєднатися до європейського освітнього простору та налагодити контакти з колегами в ЄС. Партнери з ЄС поділяться своїм досвідом та допоможуть партнерам з України розвинути технічний, цифровий, навчальний, громадський та міжнародний потенціали своїх закладів вищої освіти. Проєкт передбачає 3 навчальні поїздки для представників українських ЗВО до університетів-партнерів в ЄС для обміну передовим досвідом, що сприятиме впровадженню методик студентоцентрованого змішаного навчання, розробці нового обов’язкового навчального курсу «Студентоцентровані підходи для змішаного навчання» та оновленню десяти вже наявних курсів. Крім того, BOOST також допоможе підсилити ІТ та технічну базу університетів, розробити плани цифровізації університетів, оновити їх стратегії інтернаціоналізації, підвищити компетенції у сфері грантової діяльності тощо. Розповсюдження результатів проєкту буде здійснюватися учасниками проєкту за підтримки Міністерства науки та освіти України як асоційованого партнера, який забезпечуватиме поширення результатів проєкту на національному рівні.
National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team
#ErasmusUA
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
З 15.05.2023 по 18.05.2023 представниці ІДГУ, в.о. професора кафедри загальної та практичної психології Кічук Антоніна Валеріївна і викладачка кафедри романо-германської філології та методики навчання іноземних мов Мєрєуца Тетяна Геннадіївна, взяли участь у стартовій зустрічі проєкту BOOST «Bringing Opportunities and Organizational Success to Small Local Universities in Ukraine» / «Надання можливостей та організаційного успіху регіональним університетам в Україні», яка відбулася у Нарвському коледжі Тартуського університету, Естонія.
Учасниками зустрічі були проведені презентації своїх ЗВО та обговорені питання комунікації між партнерами в межах проєкту, розглянули стратегії досягнення цілей, поставлених в робочих пакетах BOOST, узгоджені строки виконання завдань, обговорені плани контролю якості виконання та дисемінації результатів, сформовані спільні комітети з цих питань.
Зустріч проводилася у змішаному форматі, у синхронному режимі через ZOOM до зустрічі мали змогу долучитися інші представники університетів-партнерів, а також Світлана Шитікова, координаторка Національного офісу Еразмус+ в Україні.
Крім того, учасники зустрічі мали нагоду ознайомитися з діяльністю Нарвського коледжу та Грантового офісу у Тартуському університеті.
Незабутні та пізнавальні екскурсії по музею, античним замкам Нарви, обсерваторії й квітучому місту Тарту залишиться в пам’яті надовго!
Проєкт BOOST триває і його партнерів попереду чекає плідна співпраця задля досягнення цілей міжнародного проєкту.
National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team
#ErasmusUA
Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Проєкт реалізується Університетом Масарика в Брно (Чеська республіка) за фінансуванням Чеської агенції розвитку у серпні – грудні 2023.
Метою проекту є зміцнення спроможності 10 українських університетів у сфері інтернаціоналізації та ефективної підготовки майбутніх учителів з метою підтримки їхніх зусиль у післявоєнній відбудові України.
Проект орієнтований насамперед на педагогів та керівний склад середньої ланки ключових регіональних вузів педагогічного профілю. Учасники проекту пройдуть курс навчання як онлайн, так і два очних навчання в Чехії.
Важливою частиною проекту також буде постійна підтримка та мотивація учасників, нетворкінг та обмін прикладами гарної практики.
Учасники проекту реалізують щонайменше 20 семінарів/практикумів для колег з університетів, також буде проведено два круглих столи з метою подальшого поширення отриманої інформації.