Перед сучасною філологічною освітою постає чимало викликів, які пролягають, насамперед, у мотиваційній площині навчального процесу. З-посеред них – зумовлений стрімким розвитком технологічної сфери життя різкий спад читацької активності школярів, як зазначила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови і літератури ІДГУ Мельникова Руслана Миколаївна, розпочинаючи майстер-клас із проблематики гармонізації словесного тексту та його діджиталізації.
Цей захід проводився в змішаному режимі у рамках «Ярмарку трансферу технологій» із нагоди Всесвітнього дня науки 19 листопада. Він привернув увагу викладачів кафедри та студентів-філологів. Руслана Миколаївна у своєму вступному слові акцентувала увагу на сучасних тенденціях в інноваційній сфері шкільної освіти (зокрема, філологічної), новітніх методиках опанування учнями мовно-літературного матеріалу. Базуючись на власному педагогічному досвіді, а також новаціях, набутих під час участі в багатьох методичних форумах (конференції, вебінари, практичні семінари), лекторка запропонувала цікаву тему візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури як одному з оптимальних інноваційних методів оптимізації шкільного вивчення цих дисциплін у середніх і старших класах.
На конкретних прикладах вона продемонструвала розуміння того, як готувати й здійснювати процес навчання з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій, яким чином зробити його захоплюючим, різноманітним, доцільним із погляду засвоєння програмового матеріалу.