Ізмаїльський державний гуманітарний університет Новини | Ізмаїльський державний гуманітарний університет - Part 28

До уваги абітурієнтів, які рекомендовані на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб і бажають заключити контракт!

Для цього спочатку необхідно оплатити відповідну суму. Ознайомитись з вартістю навчання (за спеціальностями) можна за посиланням .

Реквізити щодо оплати за навчання в ІДГУ (контрактна форма):
МФО 820172 КОД 02125467
банк ДКСУ у м. Київ
Р/р 31250260112580
Прізвище, ім’я, по-батькові. Факультет, курс, спеціальність.

Для заключення контракту звертатися у каб. 201 (юрист) з 08.08.2017 р. з 10.00 до 12.00 год. При собі мати паспорт (копію паспорта), ідентифікаційний код (копію ідентифікаційного кода), квитанцію про оплату за навчання (копію квитанції про оплату за навчання).

Дунайська літня школа в Румунії

В рамках реалізації проекту «Дунайська літня школа» з 24 по 28 липня 2017 р.  в місті Галац (Румунія) відбувся семінар педагогічних працівників Придунайського регіону.

Ініціатором заходу виступили:

  • Дунайська Асоціація Галацу
  • Національний коледж імені Костату Негрі (м. Галац)
  • Філія Асоціації Астра «Михало Когельничану» (м. Ясси)
  • Асоціація Еко-Ялпуг (Україна)
  • Румунський інформаційний центр ІДГУ (Україна).

Фінансування проекту відбулося за рахунок Міністерства румун що мешкають за кордоном (Румунія).

Метою проекту була розробка заходів щодо поліпшення викладання румунської мови в школах Одеської області, обмін досвідом та передовими технологіями викладання мови,  практичне використання новітніх методик під час викладання румунської мови тощо.

В проекті «Дунайська літня школа» взяли участь понад 40 педагогічних працівників (етнічних румун за походженням), що мешкають в Одеській області.

Заняття проводили викладачі Національного коледжу імені Костату Негрі (м. Галац) та представники  Дунайської  Асоціації Галацу. Програма семінару передбачала відвідування Національної бібліотеки ім. В. Уреке, Ботанічного саду та інших культурно-історичних пам’яток міста Галац.

Проведення навчання в рамках успішної реалізації проекту «Дунайська літня школа» має велике значення для викладачів румунської мови, що працюють в освітніх закладах Одеської області. Учасники проекту акцентували увагу на необхідності проведенні більш ефективного діалогу в рамках подальшої співпраці етнічних румун, що мешкають в південній частині Одеської області з освітніми установами Румунії, з метою  збереження та розвитку румунської етнічної групи в Україні.

Румунський інформаційний центр Ізмаїльського державного гуманітарного університету висловлює слова вдячності за гарну організацію та проведення заходу Президенту Асоціації «Данубіана» (Галац) пану Маріусу Круду; адміністрації та педагогічному колективу Національного коледжу імені Костаку Негрі (Галац); команді проекту та іншим учасникам.

Наталя Урсу,
Директор Румунського інформаційного центру ІДГУ

Умови конкурсу міні-грантів для університетів – учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP

Американські Ради з міжнародної освіти у партнерстві з Міністерством освіти і науки України за підтримки Посольства США в Україні оголошують про початок конкурсу грантових пропозицій серед університетів – учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP. (Дізнайтесь більше про Проект за посиланням: http://www.saiup.org.ua/pro-proekt/ ). До участі запрошуються студентські, викладацькі, студентсько-викладацькі команди. Конкурс проектів проводить з метою інформування університетської спільноти (абітурієнтів, студентів, батьків, викладачів, адміністрації ЗВО, громадськості) щодо важливості дотримання принципів академічної доброчесності під час навчального процесу та наукової діяльності. При плануванні та реалізації проектів особлива увага має бути зосереджена на залученні студентів першого року навчання бакалаврату/магістратури. Заходи можуть бути ознайомчого/інтерактивного/розважального характеру так само, як і навчального (стосуватися особливостей академічного письма, роботи з навчальними джерелами, ознайомленням з механізмами впровадження Кодексів честі та контролю за ними) тощо. Командні пропозиції, що приймаються до розгляду, повинні мати:
1) чіткі часові межі впровадження;
2) чітко сформований та описаний план заходів для впровадження ідей проекту;
3) зазначення та пояснення вибору цільової/цільових аудиторій;
4) залучення студентсько-викладацького складу та усіх зацікавлених учасників;
5) чітко окреслену мету, завдання та стратегії втілення;
6) чітко прописане залучення студентів першого року навчання до здійснення заходів.
Звертаємо Вашу увагу, що плани та заходи мають бути реалістичними у втіленні, чіткими у часових межах та відповідати місії SAIUP.
Проекти можуть містити як один, так і цілу серію заходів, що впроваджуватимуться.
Усі заходи та дії, що передбачені під час реалізації проектів, не повинні суперечити чинному законодавству України. У рамках проектів не допускається пропагування насилля, дискримінації, інші дії, спрямовані на дискредитацію конкретних осіб чи групи осіб. Проект
SAIUP залишає за собою право дискваліфікувати подані проектні заявки, що не відповідають
умовам конкурсу.
Бюджет поданих проектних заявок не повинен перевищувати 12 000 грн.
Усі витрати повинні відповідати бюджету, поданому у проектній заявці. У разі, якщо під час
впровадження проекту вказані витрати/заходи змінюються, це необхідно узгодити із
представниками Проекту SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти) та отримати дозвіл
на корегування бюджету.
Відповідальними за фінансову звітність та реалізацію проектів є студентські/викладацькі
координатори Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP).
З організаційних чи уточнювальних питань просимо звертатися до представників Проекту
сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP.
Грантові заявки просимо надсилати до 25 серпня 2017 року (включно).
Оголошення найкращих проектів, що отримають підтримку, – 30 серпня 2017 року. Списки
проектів-переможців та їхні короткі описи будуть опубліковані на сайті SAIUP
(www.saiup.org.ua)
Термін виконання проектів – до 30 жовтня 2017 року.
Заповнити та подати проектну заявку можна за посиланням:
https://goo.gl/forms/A4iyNP3rmEoKuvX13
Якщо у вас виникли запитання чи труднощі із поданням заявки, будь ласка, звертайтеся до
асистентки Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Яни Чапайло за
e-mail адресою: ychapailo@americancouncils.org.ua: або тел. (044) 289 39 52.

Підвищення кваліфікації викладачів та мовна практика студентів у Шуменському університеті «Єпископ Костянтин Преславський» (м. Варна)

З 03 по 16 липня 2017 р. викладачі та студенти Ізмаїльського державного гуманітарного університету перебували в Шуменському університеті «Єпископ Костянтин Преславський» (Департамент інформації, кваліфікації і продовження освіти, м. Варна) на двотижневих курсах підвищення кваліфікації та мовній практиці з теми «Мовні, літературні та історичні аспекти болгарської культури (Методика навчання)».

Провідними професорами навчального закладу Антуанетою Аліпієвою, Румяною Русіновою,  Сніжаною Добревою, Наткою Ніколовою, Веселином Вєліковим та ін. були прочитані лекції, проведені практичні заняття з болгарської мови, літератури та історії. Разом з викладачем Савделіною Димитровою студенти опанували основні елементи болгарського  народного танцю.

Студентам і викладачам були запропоновані цікаві екскурсії історичними й культурними місцями Болгарії. Так, вони відвідали ботанічний сад і резиденцію королеви Марії в м. Балчик; мис Каліакра – вузький півострів із прямовисними семидесятиметровими скелями, де знаходяться розвалини фортеці та печери, в одній із яких міститься  історико-археологічний музей; побували в м. Несебр (Старий Несебр), розташований на маленькому скелястому півострові, що є історичним центром міста з багатьма архітектурними пам’ятниками.

Адміністрація Ізмаїльського державного гуманітарного університету висловлює щиру подяку керівництву Шуменського університету «Єпископ Костянтин Преславський» за надану можливість підвищити кваліфікацію нашим викладачам, пройти мовну практику студентам і відпочити в чарівному куточку Чорного моря.

До уваги вступників, які мають право користуватися сільським коефіцієнтом у 2017 році

Міністерство освіти і науки України надає роз’яснення щодо підтвердження вступниками права користування сільським коефіцієнтом, який дорівнює 1,02 для осіб, зареєстрованих у сільських населених пунктах, які здобули повну загальну середню освіту у навчальних закладах, що знаходяться на території населених пунктів сільської місцевості у рік вступу.

Документом, який підтверджує право вступника на користування коефіцієнтом є Довідка про реєстрацію з місця проживання особи. Зразок довідки у додатку 13 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. №207, додається.

До уваги абітурієнтів, які вступають на І курс (денна/заочна форми навчання) до вищих навчальних закладів на базі повної загальної середньої освіти!

У 2017 році реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається з 29 червня та закінчується о 18.00 годині 25 липня.

Реєстрація електронних кабінетів вступників – це перший крок для подання електронної заяви.

Вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за електронною адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua.
Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:

1) адресу електронної пошти, до якої має доступ;

2) номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;

3) серію та номер атестата про повну загальну середню освіту;

4) середній бал додатка до вказаного атестата, обчислений за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала і розрахований як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової навчального плану, виставлених у додатку до атестата, та оцінок, отриманих за державну підсумкову атестацію. Предмети, з яких зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.

ОБОВ’ЯЗКОВИМ є завантаження сканованої копії (фотокопію) додатка до документа про повну загальну середню освіту та кольорової фотокартки розміром 3 х 4 см, що буде подаватись до вищого навчального закладу.

Абітурієнту 2017

Переваги та особливості вступу до ІДГУ в 2017 році

Ізмаїльський державний гуманітарний університет
у 2017 році оголошує прийом абітурієнтів на такі спеціальності:

дошкільна та початкова освіта; спеціальна освіта (логопедія); соціальна робота; фізичне виховання; фізична культура і спорт (тренерсько-викладацька діяльність); музичне та образотворче мистецтво; українська філологія та іноземні мови; переклад; історія та археологія (європейскі студії); психологія; трудове навчання; інформатика; підприємництво, торгівля та біржова діяльність; туризм; інформаційна, бібліотечна та архівна справа; менеджмент.
Прийом здійснюється на основі сертифікатів зно 2016 та 2017 року, диплома молодшого  спеціаліста, бакалавра, спеціаліста та магістра.

Прийом документів на денну та заочну форми навчання здійснюється з 12 липня.

Переваги навчання в ізмаїльському державному гуманітарному університеті:

  • наявність бюджетних місць;
  • надання гуртожитку;
  • навчальні аудиторії з сучасним обладнанням;
  • державні гарантії стипендій, премій, грантів;
  • закордонна виробнича практика та стажування;
  • участь у всеукраїнських та міжнародних проектах;
  • працевлаштування за отриманою спеціальністю.
Увага!!!

У відповідності до наявних угод про співпрацю та наукове співробітництво між ІДГУ та університетом “Danubius” (м. Галац, Румунія) викладачі нашого університету мають можливість опублікувати свої наукові статті у виданнях наших колег:

  • Law. Acta Universitatis Danubius. Juridica (питання права, закону, юриспруденції);
  • Economics. Acta Universitatis Danubius. (економіка);
  • EuroEconomica (європейська економіка);
  • The Journal of Accounting and Management (бухгалтерський облік та управління);
  • Communication. Acta Universitatis Danubius. Communicatio (комунікація, зв’язки);
  • Administrative Sciences. Acta Universitatis Danubius. Administratio (питання адміністративного управління, адміністративні науки);
  • International Relations. Acta Universitatis Danubius. Relationes Internationales (міжнародні відносини);

За більш детальною інформацією звертатися до наукового відділу.