Представники ІДГУ взяли участь у тренінг-семінарі в рамках реалізації Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні | Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Представники ІДГУ взяли участь у тренінг-семінарі в рамках реалізації Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні

27-29 жовтня 2017 р. відбулися тренінг-семінари для викладачів та студентів університетів-учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP), що проводили професори Девід Шмідт та Кетрін Нантц з Університету Ферфілд (штат Коннектикут, США). Від ІДГУ участь узяли координатор від викладацького складу в SAIUP Віктор Дроздов та студентка факультету іноземних мов Марія Ачкасова.

 

Основною метою тренінг-семінарів було напрацювання дієвих практик для впровадження в університетах принципів і правил академічної доброчесності. Під час спільного тренінгу для викладацьких та студентських координаторів (28 жовтня) відбулося обговорення статті 42 Закону України «Про освіту», яка встановлює основні вимоги щодо дотримання академічної доброчесності в закладах освіти. Професори Девід Шмідт та Кетрін Нантц наголосили на важливості законодавчого закріплення правил академічної доброчесності, що сприятиме розвиткові академічної культури в освітньому середовищі українських закладів вищої освіти.

 

Про перспективи діяльності університетів-учасників Проекту розповів координатор SAIUP Тарас Тимочко, зазначивши, що з 1 жовтня 2017 р. стартував Проект формування академічної доброчесності в школі (SAISS), до реалізації якого також залучено Ізмаїльський державний гуманітарний університет.

 

Нагадаємо, що в липні 2017 р. в ІДГУ було прийнято Кодекс академічної доброчесності, що визначає головні механізми реалізації принципів і правил академічної доброчесності в університеті. Наразі відбувається процес впровадження Кодексу та його підписання учасниками освітнього процесу. Основним органом, що розглядатиме питання порушення академічної доброчесності, стане Комісія академічної доброчесності, склад якої було затверджено рішенням вченої ради ІДГУ від 30 жовтня 2017 р.