Ізмаїльський державний гуманітарний університет бере участь у міжнародній програмі Erasmus+ KA2 в рамках грантового проєкту «Надання можливостей та організаційного успіху регіональним університетам в Україні / Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine» (№ 101083203 – BOOST).
Головною метою проєкту BOOST є надання можливостей регіональним університетам в Україні для розвитку їхнього навчального, технічного, цифрового, громадського та міжнародного потенціалу й організаційного успіху. В рамках проєкту здійснюється співпраця трьох європейських та шести українських університетів, а також забезпечується підтримка Міністерства освіти і науки України.
Партнери з європейських університетів протягом жовтня 2023 – травня 2024 року ділилися своїм досвідом цифровізації освітнього процесу, організації сучасного студентоцентрованого навчання, розширення міжнародної співпраці та інтернаціоналізації вищої освіти.
Одним із практичних результатів проєкту стане впровадження ефективної системи змішаного студентоцентрованого навчання, зокрема через підвищення потужності апаратного та програмного забезпечення навчального модульного середовища Moodle та залучення широкого кола викладачів до інтернаціоналізації освітньої діяльності та грантової роботи.
Для успішного виконання цих завдань було підготовлено приміщення для організації Лабораторії змішаного навчання, де розміщено сучасне обладнання, що було закуплене в рамках проєкту BOOST:
- 2 інтерактивні панелі SMART Board SBID-MX265-V4;
- сервер для збереження мультимедійних даних Impression NetNavigator S;
- персональний комп’ютер Acer Aspire C24-1300 (DQ.BL0ME.00H);
- багатофункціональний пристрій Konica Minolta bizhub 4020i;
- програму Grammarly Premium з ліцензією на 24 місяці.
Це обладнання прийнято на баланс ІДГУ і буде активно використовуватися у навчальному процесі.
Урочисте відкриття Лабораторії змішаного навчання в рамках проєкту «BOOST» відбулося 28 червня 2024 року за участю представників адміністрації ІДГУ, професорсько-викладацького складу та здобувачів вищої освіти.
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them