Студентські дебати на тему «Вплив маркетингу на формування суспільної думки та поведінки людини»

15 травня 2019 року в стінах Ізмаїльського державного гуманітарного університету було проведено ряд заходів, об’єднаних під назвою «Фестиваль науки та арт-мистецтв», присвячених до Дня науки. Одним із таких заходів стали студентські наукові дебати на тему «Вплив маркетингу на формування суспільної думки та поведінки людини». Організаторами даного заходу стали викладачі кафедри управління підприємницькою та туристичною діяльністю Яковенко О.І. та Іваненко І.В. До участі у дебатах запрошено студентів з Придунайської філії Міжрегіональної академії управління персоналом.

 

У ході проведення заходу було створено дві команди: команда ПФ МАУП аргументувала переваги від застосування маркетингу, а команда ІДГУ – недоліки від використання маркетингу. До складу команди Ізмаїльського державного гуманітарного університету увійшли студенти 1,2,3 курсів з економічних спеціальностей. Учасники підготували 3 презентації за такими напрямками: сучасні інструменти маркетингу, застосування маркетингу у різних галузях економіки та соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності. В ході проведення дебатів команди мали можливість задавати один одному питання, також лунали питання з глядацького залу. Кожен з учасників аргументовано доводив та відстоював свою точку зору. Між командами відбувалася запекла наукова дискусія.

 

По завершенню дебатів було виявлено позитивні та негативні наслідки від використання комплексу маркетингу. Учасники дебатів отримали подяки за участь у даному заході.

Викладач кафедри УПТД Іваненко І.В.
Фото Діана Бурова